سرویس: اجتماعی
کد خبر: 71165
|
10:02 - 1404/03/18
نسخه چاپی

امام‌جمعه ایلام:

تسهیل فرایندهای بانکی باید در اولویت باشد

تسهیل فرایندهای بانکی باید در اولویت باشد
امام‌جمعه ایلام گفت: تکریم ارباب‌رجوع و تسهیل فرایندهای بانکی باید در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام و امام‌جمعه این شهر، صبح امروز در جمع کارکنان بانک سپه ایلام، بر اهمیت خدمتگزاری صادقانه و توجه به عاقبت انسان پس از مرگ تأکید کرد. 

وی گفت: آنچه پس از مرگ انسان باقی می‌ماند، تنها عمل صالح اوست؛ بنابراین باید از فرصت‌های محدود زندگی برای کسب رضایت خداوند استفاده کنیم.
 

کریمی تبار با تجلیل از عملکرد بانک سپه در خدمت‌رسانی به مردم، اظهار داشت: تکریم ارباب‌رجوع و تسهیل فرایندهای بانکی باید در اولویت باشد.

وی خدمت در نظام جمهوری اسلامی را مسئولیتی سنگین دانست و تأکید کرد: ما به‌عنوان نمایندگان این نظام، باید با رفتار و عملکرد خود موجب گرایش مردم به دین و ارزش‌های انقلاب شویم، نه اینکه با برخوردهای ناصحیح دل مردم را از نظام بگردانیم.
 

 امام‌جمعه ایلام خاطرنشان کرد: برخی افراد به سبب خدمات ماندگارشان، حتی پس از سال‌ها از وفات، همچنان با احترام یاد می‌شوند. این در حالی است که عمر و فرصت خدمت، محدود و غیرقابل‌جبران است.
 

 وی با اشاره به فرازهایی از دعای عرفه امام حسین (ع)، گفت: درخواست نجات از آتش دوزخ، بالاترین آرزوی امام معصوم بود. پس ما نیز باید بیشتر از رفاه دنیوی، به نجات آخرت خود و خانواده‌مان بیندیشیم.
 

 کریمی‌تبار همچنین نقش مؤثر بانک‌ها در توسعه اقتصادی کشور را مورد تأکید قرار داد و گفت: بانک‌ها باید سرمایه‌های خرد مردم را به‌درستی مدیریت کرده و آن را به سمت تولید و اشتغال هدایت کنند تا اعتماد عمومی تقویت شود. خوشبختانه بانک سپه در این زمینه خوش‌نام و موفق عمل کرده است.
 

 وی نسبت به تأخیر در پرداخت تسهیلات هشدار داد و افزود: چنین تأخیرهایی ممکن است به نابسامانی اقتصادی و حتی ورشکستگی متقاضیان منجر شود؛ بنابراین، سرعت، دقت و احترام باید در دستور کار نظام بانکی قرار گیرد.
 

 امام‌جمعه ایلام، لزوم توجه به نظرات مشتریان را نیز یادآور شد و گفت: همان‌طور که رانندگان تاکسی برای رضایت مسافر تلاش می‌کنند، کارکنان بانک‌ها نیز باید با سنجش رضایت مشتری، سطح کیفیت خدمات خود را ارتقا دهند.
 

 در پایان، کریمی‌تبار با اشاره به گذرا بودن زمان و فرصت خدمت، از کارکنان بانک خواست تا باعدالت، صداقت و نیت الهی، اثری نیک از خود بر جای گذارند.

 

انتهای خبر/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب