سرویس: سیاسی
کد خبر: 65536
|
07:03 - 1403/03/06
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان مهران :

شهید رئیسی الگوی واقعی مدیریت بود

شهید رئیسی الگوی واقعی مدیریت بود
امام جمعه مهران گفت: شهید رئیسی یک الگوی واقعی در مدیریت برای همه مسئولان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالله امینی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: آیت الله رئیسی فردی عالم، مجاهد، ولایتمدار، انقلابی، ساده زیست، متخلق، باکفایت، خستگی ناپذیر و مردمی بودند.

امام‌جمعه مهران افزود: آثار پربرکت شخصیت آیت الله رئیسی در طول این سال ها به ویژه سه سال ریاست جمهوری بسیار بزرگ و چشم گیر بود و بعد از این نیز این آثار به تدریج سایر نتایج خود را ظاهر خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی یک الگوی واقعی در مدیریت برای همه مسئولان است بیان داشت: همه مسئولان چه اجرایی یا قضائی یا مجلس، اگر می خواهند زحمات آن عزیز را جبران کنند باید مثل آن بزرگوار و به صفات حسنه متصف شودند و در عمل جهادی، خستگی ناپذیر باشند. 

حجت الاسلام امینی در ادامه به شخصیت وزیر شهید امورخارجه اشاره و تصریح کرد: امیرعبداللهیان زحمات و فداکاری های بسیاری برای اسلام، انقلاب و جبهه مقاومت کشیدند ایشان یک الگوی جدیدی را در سیاست خارجه ترسیم کردند که هرگز قبل از وی در وزرات خارجه سابقه نداشت.

امام جمعه مهران اظهار داشت: وی کشور ما را با حفظ اصول و مبانی انقلاب و با استمرار حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی و رژیم خبیث صهیونیستی و عدم انفعال در مقابل کشورهای غربی با اتخاذ سیاست های فعال، به بالاترین رتبه اعتبار جهانی رساند.

وی در پایان گفت: لازم است علاوه بر ادامه سیره عملی ایشان در وزارت خارجه، مجموعه اندیشه ها و سلوک عملی سیاست های ایشان به قلم تحریر درآمده و در دانشگاه ها تدریس شود. 

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب