سرویس: سیاسی
کد خبر: 65535
|
00:16 - 1403/03/06
نسخه چاپی

یادداشت؛

پدر، ستونی استوار در طوفان‌های زندگی

پدر، ستونی استوار در طوفان‌های زندگی
در این روزهای سخت و غم‌بار که سایه‌ی فقدان عزیزی بر سر خانواده‌ی ما سنگینی می‌کند، پدر همچون کوهی استوار، پناهگاه امنی برای ما بود،

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»؛ یعقوب رضایی از فعالین رسانه ایلام نوشت: درخت تناور وجودمان، ریشه در خاک حاصلخیز وجود پدری دارد که با عشق و فداکاری، تلاشی بی‌وقفه در جهت بالندگی و ثمره‌دهی ما داشته است. پدرم، ستونی استوار در میان طوفان‌های زندگی، که با صبر و بردباری، کشتی خانواده را در پرتلاطم‌ترین امواج، به سوی ساحل آرامش هدایت کرده است.
دستان پرمهر او، سرشار از تجربه و حکمت، همواره راهنمای گام‌های لرزان ما در مسیر پر پیچ و خم زندگی بوده است. پدری دلسوز و مهربان که با وجود سختی‌های روزگار، همواره لبخندی بر لب داشته و با خوش‌رویی و گشاده‌رویی، گرمابخش وجودمان بوده است.

در سایه پرمهر او، آموختیم که چگونه با مشکلات روبرو شویم، چگونه از شکست‌ها درس بگیریم و چگونه با امید و پشتکار، به سوی اهدافمان گام برداریم. پدری فداکار که همواره منافع خانواده را بر هر چیز مقدم می‌دانست و با جان و دل، در جهت رفاه و آسایش ما تلاش می‌کرد.


هرچند در گذر زمان، موهای او سپید و چهره‌اش پر از چین و چروک شده است، اما صلابت و ابهت او ذره‌ای کم نشده است. او همچنان کوهی استوار در برابر ناملایمات زندگی و پناهگاهی امن برای ماست.
در این روزهای سخت و غم‌بار که سایه‌ی فقدان عزیزی بر سر خانواده‌ی ما سنگینی می‌کند، پدر بزرگوار، با صبر و استقامت خود، همچون کوهی استوار، پناهگاه امنی برای ما بود، و با حفظ آرامش و پرهیز از بروز اندوه، به ما درس صبر و استقامت آموخت. و با رفتار سنجیده و امیدوارانه‌ی خود، نوری از امید را در دل‌هایمان روشن کرد و به ما نشان داد که حتی در تاریک‌ترین لحظات زندگی نیز، می‌توان امیدوار بود و به آینده چشم دوخت. 

پدر ما با رفتار و منش خود، به ما یاد داد که چگونه در برابر سختی‌ها تاب بیاوریم و با امید و ایمان به زندگی ادامه دهیم. 

پدر جان! تو الگوی تمام‌عیاری از یک پدر فداکار و مهربان هستی و ما به داشتن چنین پدری بر خود می بالیم. خداوند به شما سلامتی و طول عمر با عزت عطا کند تا سایه‌ی پرمهرتان همچنان بر سر ما باشد.

انتهای پیام/ع

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب