سرویس: سیاسی
کد خبر: 65150
|
00:21 - 1403/02/12
نسخه چاپی

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های ایلام:

وعده صادق به افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی پایان داد

وعده صادق به افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی پایان داد
مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های ایلام: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تمام اندوخته‌های امنیتی، سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی را بر باد داد و به افسانه شکست‌ناپذیری ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی پایان داد.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا حسینینیا در گفتگو با خبرنگار تحلیلی «ایلام بیدار» گفت: عملیات غرورآفرین «وعده صادق» به افسانه شکست‌ناپذیری ارتش رژیم کودک کش صهیونیستی پایان داد. 

مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های ایلام: وحشی‌گری رفتار وحشیانه و خارج از عرف پلیس ایلات متحده در سرکوب اساتید و دانشجویان آزادی‌خواه و معترض به جنایات رژیم صهیونیستی را نشانه نابودی حکومت آمریکا دانست و بیان کرد: دولت آمریکا و سایر کشورهای غربی در سال ۱۴۰۱ توطئه‌ای گوناگون و پیچیده‌ای را برای لطمه‌زدن به انقلاب اسلامی طراحی نمودند، اما امروز با عنایت به پروردگار متعال کشور ما ایران اسلامی در امنیت و آرامش کامل به سر می‌برد این در حالی است که خود آمریکا دچار مشکل و هرج‌ومرج شده است. 

وی یادآور شد: در سال ۱۳۷۶ مقام معظم رهبری در دیدار با «دانیل اورتگا» رئیس‌جمهور وقت کشور نیکاراگوئه بحث پایان قدرت جهانی ایالات متحده آمریکا را بیان نمودند که حوادث داخلی کشور آمریکا، به‌خوبی بیانگر این واقعیت می‌باشد.

مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های ایلام افزود: صاحب‌نظران مطرح فراوانی از جمله: «ساموئل هانتینگتون»، «فرانسیس فوکویاما» و «نوام چامسکی» به‌صراحت بیان موضوع پایان قدرت آمریکا را بیان نموده‌اند.

حسینی نیا رژیم فاسد، کودک کش و اشغالگر اسرائیل هزاران انسان بی‌گناه و مظلوم در غزه را به خاک و خون کشیده است، اما آمریکا و سایر کشورهای هم‌پیمایانشان با تمام توانشان از این رژیم جعلی و کودک کش حمایت می‌کنند که این موضوع نشان‌دهندهٔ پوشالی بودن شعار حقوق بشر و آزادی مورد تأکید این کشورهاست.

انتهای خبر/م
 











 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب