سرویس: سیاسی
کد خبر: 64894
|
11:22 - 1403/01/26
نسخه چاپی

یادداشت؛

هیمنه‌ی پوشالی در هم شکست

هیمنه‌ی پوشالی در هم شکست
سرداران شهید و سبز پوشان مکتب حسین (ع)، این اقتدار و صلابت و این انتقام سخت بر خون‌های پاکتان مبارک باد بدون تامل و نابخردانه زدند، تامل کردیم، تدبیر نمودیم و در نهایت مقتدرانه پاسخ دادیم و قاطعانه در هم کوبیدیم و در صورت تکرار، نابود می‌کنیم رژیم منحوس کودک کش را.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، یوسف کریمیان فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: بامداد یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳، دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پاسخ به تجاوز آشکار و نقض قوانین بین‌المللی توسط رژیم جعلی اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از سرداران و مستشاران سپاه، در اقدامی مدبرانه و کوبنده، حملات پهپادی و موشکی گسترده‌ای را علیه این رژیم منحوس به انجام رساند تا علاوه بر انتقام سخت، اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به رُخ جهانیان بکشد.

در حمله پهپادی و موشکی دیشب ایران به رژیم صهیونیستی، اهداف تعیین شده‌ِ نظامی در هم کوبیده شد و هیچ منطقه شهری و غیر نظامی هدف قرار نگرفت. ما مثل حرامزادگان اسرائیلی نیستیم جهانی دیشب از صلابت و عزم راسخ ایران به وجد آمد. رژیم غاصب صهیونیست که طی روزهای گذشته و با اطلاع از حمله‌ قریب‌الوقوع ایران، روزهای پرالتهابی را پشت سر گذاشت و تحت حمایت آمریکا و انگلیس، شدیدترین تدابیر دفاعی نظامی را در دستور کار قرار داده بود، آنچنان در آتش خشم نظام مقدس جمهوری اسلامی گرفتار و درمانده شد که حتی فرصتی برای تحلیل و بررسی وضعیت اضطراری خود نیافت. 

در هم شکستن گنبد آهنین که مظهر غرور و صلابت پوشالی رژیم کودک کش بود، بیانگر این پیام است که ایران قدرت بی چون و چرا و بلامنازع نظامی در منطقه است و هیچ قدرتی یارایی مقابله و ایستادگی در مقابل آن را ندارد، همانطور که ابرقدرت‌های جهان یعنی آمریکا و انگلیس و دیگر متحدانشان، دیشب با درماندگی مطلق، فقط نظاره‌گر از هم گسستن هیمنه‌ دروغین‌شان بودند. 

حمله‌ی موفق و کوبنده دیشب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با اعلام قبلی به دشمنان و با هدف بازدارندگی صورت گرفت، جلوه‌ای ظفرمندانه و غرور آفرین از توان نظامی بی‌نظیر ایران بود. این حمله پیام شفاف و بی پرده‌ای از جانب ایران برای تمام کشورها و دولتهایی‌ است که در سر سودای حمله و تعرض به خاک ایران را دارند. این عملیات پر از غرور و پیروزی به جهانیان ثابت کرد که هیچ ابرقدرت و پدافندی در دنیا وجود ندارد که در مقابل ایران توان ایستادگی و مقاومت داشته باشد.

حتی آمریکای جنایتکار که خود را مالک و صاحب تمام دنیا می‌پندارد نیز در پی این عملیات، با عجز و ناتوانی، صراحتاً اعلام نمود که از هر گونه جنگ و پاسخ متقابلی ناتوان است و به ممانعت رژیم صهیویستی برای پاسخ احتمالی به ایران نیز مبادرت ورزیده است. یک بُعد جالب از پاسخ قاطع دیشب ایران به رژیم جعلی اسرائیل، حواشی و اتفاقات قبل از آغاز رسمی حملات بود که نشان دهنده‌ِ توان عملیاتی و سایبری و نیز اشراف کامل فرماندهان نظامی ما به نقاط ضعف دشمنان بود. 

قطعی گسترده‌ی برق در سرزمین‌های اشغالی از بعدازظهر دیروز و نیز اختلال در سیستم GPS آنها از جمله مواردی بود که موجب افزونی موج سردرگمی و استیصال دشمن و در عین حال افزایش ضریب‌ موفقیت عملیات پهپادی و موشکی ایران عزیز شد. 

بازتاب حمله‌ِ تلافی جویانه و بازدارنده‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان و واکنش مثبت و شادمانه‌ اذهان عمومی دنیا حتی در کشورهای حامی صهیونیست به این موضوع، نکته‌ی مهمی‌ است که علاوه بر اینکه به خوبی جایگاه حق و باطل و تاثیر حقیقی آن بر وجدان‌های بیدار با هر مکتب و آیینی را نشان می‌دهد، گویای حقانیت جمهوری اسلامی و جنبش مقاومت حزب‌الله در لبنان، سوریه و فلسطین نیز هست. ما به این حقانیت و اقتدار افتخار می‌کنیم.

این ایران لایق فدا شدن است.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب