سرویس: استان ایلام
کد خبر: 64755
|
01:17 - 1403/01/17
نسخه چاپی

یادداشت؛

بنام قدس و برای دین امروز همه می‌آییم

بنام قدس و برای دین امروز همه می‌آییم
امروز فقط روز قدس نیست، امروز روز خدا و دین خداست. امروز روزی است که فریادها تعیین‌کنندهٔ مرز انسانیت است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  یوسف کریمیان فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس در حالی فرارسید که جهان اسلام داغدار مسلمانان مظلومی است که بی‌دفاع و بی‌پناه در سرزمین مادری خود تحت شدیدترین جنایات و تجاوزات قرار گرفته‌اند.

 مردمان مظلوم غزه، امروز در حالی سخت‌ترین شرایط تاریخی و جنگی را تجربه می‌کنند که در سراسر دنیا وجدان‌های بیدار در محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی به پا خواسته‌اند و حتی در برخی کشورها تحت تدابیر امنیتی شدید و ممنوعیت‌های حکومتی نیز این اعتراضات و محکوم‌کردن‌ها همچنان ادامه دارد؛ اما در برخی کشورهای عربی و مثلاً اسلامی سکوتی حقیرانه و شرم‌بار حکم‌فرماست و از غیرت عربی هیچ خبری نیست.

روز قدس امسال با قدوم مبارک شهدایی از جنس حاج‌قاسم از سمت سوریه و شهیدانی از تبار ایثار، هم‌نوا با آرمان‌ها و روح‌الله‌ها از چابهار و راسک برای ما ایرانیان رنگ و بویی دیگر دارد. رنگ و بویی که بر دوش تک‌تک ما ایرانیان نشسته تا در صبح امروز پابه‌پای هم تاریخ نابودی رژیم صهیونیستی را تعیین کنیم. قطعاً خشم و نفرت برخاسته از وجودمان از جسارت رژیم صهیونیستی و تروریست‌های کوردل در به‌شهادت‌رساندن حافظان اقتدار و امنیت این خاک پاک، منجر به حضور باشکوه‌تر ما در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد شد.

امروز فقط روز قدس نیست. امروز روز خدا و دین خداست. امروز روزی است که فریادها تعیین‌کنندهٔ مرز انسانیت است. سکوت در برابر جنایات وقیحانه رژیم صهیونیست و چشم‌بستن بر نسل‌کشی و کشتار بی‌رحمانهٔ مردم مظلوم غزه به‌ویژه زنان و کودکان بی‌دفاع، معنایی جز مرگ انسانیت ندارد.

فردا ایران اسلامی یکپارچه و یک‌صدا، مشت می‌شود و بر پیکره ظلم و استبداد فرومی‌آید. فردایی که با دیروزمان فرق دارد و بوی شهدا از سوریه و چابهار و راسک به سراسر ایران می‌وزد و همراه با خروش ملت، این خون‌های پاک هم دریا می‌شود و می‌خروشد.

 امروز باید آمد تا بگوییم هنوز به نام انسانیت زنده‌ایم و تا مرگ زودهنگام رژیم حرام‌زاده اسرائیل را تسریع نبخشیم آرام نمی‌گیریم.

 فردا غزه و فلسطین و لبنان و ایران ندارد. فردا یک اسلام می‌آید تا به نام دین در ماه خدا دست خدا به نشانه‌ای حمایت از مظلومان دوران، غزه قهرمان از آستین امت مسلمان و وجدان‌های بیدار و آگاه بیرون آید و امضا کند سند نیست شدن صهیونیست را.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب