سرویس: استان ایلام
کد خبر: 64725
|
00:21 - 1403/01/15
نسخه چاپی

یادداشت؛

روز قدس سیلی بر دهان رژیم صهیونیستی زده خواهد زد

روز قدس سیلی بر دهان رژیم صهیونیستی زده خواهد زد
خشم ملت‌های آزاده هیچ‌گاه تا این اندازه علیه رژیم صهیونیستی نبوده است؛ این خشم در روز قدس سیلی محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی خواهد زد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: رژیم صهیونیستی غاصب بعد از ماه‌ها کشتار و جنایت بی‌سابقه در غزه حالا که به جز انزوا و منفور بودن همه‌جانبه در جهان چیزی برایش به همراه نداشته است با سردرگمی و برای فرار از شکست در میدان غزه می‌خواهد با ترور و جنایت‌های بیشتر، منطقه را به آتش گسترده‌تر بکشاند.

اقدام تروریستی و خارج از عرف تمامی قوانین بین‌المللی توسط رژیم صهیونیستی بار دیگر ثابت کرد که این رژیم جعلی به هیچ قانون و قاعده‌ای در جهان پایبند نیست و موجودیت آن تنها با جنایت و خونریزی درهم‌تنیده شده است.

شهادت سردار محمدرضا زاهدی و چندین تن دیگر از مستشاران نظامی ایران در خاک سوریه بر خلاف تمامی قوانین بین‌المللی است که البته رژیم صهیونیستی بارها ثابت کرده نه قانون می‌شناسد و نه حرف سازمان‌های بین‌المللی برایش اهمیت دارد، او فقط خون و خونریزی می‌شناسد و وحشیگری؛ در روزهای اخیر دیدارهای صمیمی سران حماس و جهاد اسلامی در تهران رژیم صهیونیستی را به‌شدت عصبانی کرد و باز هم برای واکنش به این نشست‌ها جنایتی جدید رقم زد.

این دست‌وپازدن‌های رژیم صهیونیستی و تلاش برای کشاندن پای ایران به جنگ هیچ نتیجه‌ای جز زبونی بیشتر برای این رژیم ندارد، این اقدامات دارد ثابت می‌کند که رژیم صهیونیستی تنها یک هیمنه پوشالی و دروغین است که اگر حمایت آمریکا نبود تا حالا اثری از او در سرزمین فلسطین باقی نمانده بود.

هر چند جمهوری اسلامی ایران بااقتدار جواب این جنایت رژیم صهیونیستی را خواهد دهد؛ اما دنیا امروز به عینه دیوانگی او را مشاهده کرد، رژیم صهیونیستی زخمی عمیق و غیرقابل‌ترمیم برداشته است که هر چند وقت یکبار چرکین می‌شود و در میانش دست‌وپا می‌زند و در نهایت در میان این دست و پازدن‌ها چیزی جز نابودی انتظارش را نمی‌کشد.

به‌روز قدس نزدیک می‌شویم، خشم امت‌های آزاده جهان هیچ‌گاه تا این اندازه علیه رژیم صهیونیستی کودک کش نبوده است، و در جمعه این هفته ملت ایران و تمامی آزادی‌خواهان جهان سیلی محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی جنایت‌کار خواهند زد.

شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام محمدرضا زاهدی و جمعی از مستشاران نظامی ایران در دمشق را به ساحت مقدس امام‌زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران و محور مقاومت تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب