سرویس: استان ایلام
کد خبر: 64703
|
00:40 - 1403/01/14
نسخه چاپی

یادداشت؛

دستان شیطان باز هم جنایت آفرید

دستان شیطان باز هم جنایت آفرید
رژیم صهیونیستی که در ۶ ماه اخیر از هیچ جنایتی علیه مردمان مظلوم و بی‌دفاع غزه ابا نکرده است، امروز و در اقدامی بی‌خردانه، کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه را هدف حملات هوایی خود قرارداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، یوسف کریمیان فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: دمشق امروز، در روز بیست و یکم از ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با سالروز شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) شاهد اجرای برگ تاریک دیگری از سناریوی ددمنشی و خوی وحشی‌گری رژیم نامشروع صهیونیست بود.

این رژیم منحوس که در ۶ ماه اخیر از هیچ جنایتی علیه مردمان مظلوم و بی‌دفاع غزه ابا نکرده است، امروز و در اقدامی بی‌خردانه، کنسولگری جمهوری اسلامی در سوریه را هدف حملات هوایی خود قرارداد و ضمن به‌شهادت‌رساندن تعدادی از سرداران رشید پرافتخار اسلام، بار دیگر ثابت کرد که به هیچ تعهد اخلاقی و حقوق بشر انسانی پایبند نیست و با نقض قوانین و مقررات کنوانسیون بین‌المللی روابط دیپلماتیک ۱۹۶۱ وین، نشان داد که صرفاً با محاسبات غلط خود در عرصه جنگ و جنایت پیش می‌رود.

این رژیم حرام‌زاده که از یک سو در باتلاق غزه به‌دام‌افتاده و در حال دست‌وپازدن است و از سوی دیگر با شکست سیاسی در سطح بین‌المللی جایگاه غصبی خود را نیز ازدست‌داده است، سعی دارد تا با اجرای این اعمال ننگین، اذهان عمومی را از سمت غزه و فلسطین منحرف ساخته و به ناکجاآباد دیگری معطوف کند. این در حالی است که جامعه جهانی با خیزشی قوی و مثال‌زدنی، به ماهیت جنایتکارانه این رژیم پی برده و از تمام جوانب فشارهای سنگینی را بر محکوم ساختن آن بر دولت‌های مختلف و مجامع بین‌المللی وارد ساخته‌اند.

در اینجا لازم است ضمن تبریک و تسلیت شهادت سرداران رشید و عزیزمان به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و خانواده‌های محترمشان، علاوه محکوم نمودن این عمل وقیحانه و جنایت ننگین، خواستار پاسخی فوری و در خور از سوی جمهوری اسلامی ایران به این جنایت هستیم.

 

انتهای خبر/ر

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد