سرویس: سیاسی
کد خبر: 64584
|
07:02 - 1403/01/07
نسخه چاپی

یادداشت؛

تاریخ تاریک اعراب از سمت غزه نگاشته می‌شود

تاریخ تاریک اعراب از سمت غزه نگاشته می‌شود
چند روز پیش‌برگ تاریک و ننگینی دیگری در سوابق رژیم حرام‌زادهٔ صهیونیست ثبت شد. رژیم نامشروع اسرائیل با خیالی آسوده، مرتکب عمل وحشیانه شد بی‌آنکه صدایی از دولتمردان خواب‌زده اعراب در پاسخ به این تجاوز به ناموسشان به گوش برسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  یوسف کریمیان فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: چند روز پیش‌برگ تاریک و ننگینی دیگری در سوابق رژیم حرام‌زادهٔ صهیونیست ثبت شد. در بیمارستان شفای غزه، جایی که باید آرام‌بخش و التیام دهنده باشد، جنایتی رقم خورد که دل هر انسانی را به درد آورده است. تجاوز و تعدی‌گری این رژیم چیز جدیدی نیست. اما اینکه به زنان حاضر در بیمارستان، پیشروی چشمان همسر و فرزندان معصومشان تجاوز شود، حتی در میان اشقیاترین اقوام تاریخ هم مذموم و منفور است. اما دیروز و در اوج بی‌غیرتی و سکوت بزدلانهٔ جامعهٔ اعراب، رژیم نامشروع اسرائیل با خیالی آسوده، مرتکب این عمل وحشیانه شد بی‌آنکه ندایی و صدایی از دولتمردان خواب‌زده اعراب در پاسخ به این تجاوز به ناموسشان به گوش برسد.
 

 اسرائیل باید تا کجا بتازد و پیش برود که دستی برای ممانعت از او بلند شود؟ 
 

 حق‌وحقوق میلیون‌ها نفر از مسلمانان عرب را آشکارا و بی‌دلیل نقض کرده، به حریم خصوصی و زندگی و خانه و کاشانه‌شان دست‌درازی و تجاوز کرده و فقط طی شش ماه اخیر هم‌ده‌ها هزار نفر از زن و مرد و کودک را به شهادت رسانده است و اخیراً هم برای به اوج رساندن خباثت خود، ناموس آنان را نشانه گرفته است، اما همچنان جوابش سکوت است و سکوت و سکوت!
 

ننگ بر بقا و دوامی که با خفقان گرفتن در برابر ظلم ادامه داشته باشد و نفرین بر وجدان‌های که خود را به خاموشی زده‌اند تا مبادا سلطنت و شوکت پوشالی‌شان در خطر بیفتد.
 

 مردمان مظلوم غزه حدود شش‌ماه است که با مشکلات متعددی از جمله بمباران‌های بی‌امان و کشتارهای دردناک، آوارگی و بی‌خانمانی، تشنگی و گرسنگی، بیماری و کمبود دارو و... دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ اما هنوز یک‌قدم از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نکرده‌اند و کماکان مقاوم‌تر از هر زمان دیگری، پایدار و صبور، در برابر ظلم ظالمان و جلادان خونخوار ایستادگی می‌کنند.

 جامعهٔ مسلمانان به‌ویژه بی‌غیرتان عرب و آنان که با سکوت ننگین خود، این رژیم پلید را در گسترش جنایاتش وقیح‌تر کرده‌اند باید بدانند که این دوران هم به پایان خواهد رسید و طبق وعده حق خداوند ظلم و ظالم نابود خواهند شد، اما آنچه بر جریده تاریخ به ثبت خواهد رسید لکه سیاهی خواهد بر پیشانی آنان که می‌توانستند فریاد عدالت‌خواهی و انسانیت سر دهند؛ اما کام فروبستند تا مقام و شوکت متزلزلشان به خطر نیفتد. 
 

 آنان که نمی‌دانند یا خود را به نفهمی زده‌اند و به دنبال عادی‌سازی روابط با رژیم نامشروع اسرائیل و حامیانش هستند و در این روابط به جستجوی دوستی و پیشرفت می‌پردازند، اکنون ماهیت حقیقی و چهره شیطانی آن را تماشا کنند تا دریابند که در پس ظاهر انسانی این دیوسرشتان، حیوانی خونخوار و بی‌رحم نهفته است که جز بقای خود هیچ‌چیز دیگری برایش مفهوم و معنا ندارد حتی جان انسان‌های بی‌گناه. دوستی برای این حرامزادگان تا جایی ادامه دارد که منافعشان تأمین شود در غیر این صورت می‌کشند و می‌تازند و جولان می‌دهند تا ناکجاآباد رذالت و خباثت. اما به فضل الهی و مقاومت مردان و زنان مسلمان، روزی نه‌چندان دور به خط پایان خواهند رسید.

انتهای خبر/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب