سرویس: استان ایلام
کد خبر: 64446
|
00:14 - 1402/12/26
نسخه چاپی

یادداشت؛

بازهای ننشسته

بازهای ننشسته
هشت سال دفاع مقدس جوانانی در جبهه‌های ایلام پرورش داده است که امروز پس از سال‌ها که به‌افتخار بازنشستگی رسیده‌اند هنوز خوی ایثار و از خودگذشتگی را به ارمغان آورده‌اند تا برای تاریخ اسم خود را ماندگار نگه دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، عباس خزلی فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: هشت سال دفاع مقدس جوانانی در جبهه‌های ایلام پرورش داده است که امروز پس از سال‌ها که به‌افتخار بازنشستگی رسیده‌اند هنوز خوی ایثار و از خودگذشتگی را به ارمغان آورده‌اند تا برای تاریخ اسم خود را ماندگار نگه دارند.

ازآنجائی‌که تعدادی از پیشکسوتان سال‌های هشت سال دفاع مقدس در پیچ‌وخم زندگی با مشکلاتی روبرو هستند تعدادی دیگر از هم‌رزمانشان به چاره‌جویی افتادند تا در مواردی خاص بتوانند آنها را یاری دهند .

انگار پس از گذشت سال‌ها از دفاع جانانه رزمندگان شجاع لشکر ۱۱ امیرالمؤمنین (ع) هنوز خوی ایثارگری در این عزیزان زنده است.

باخبر شدیم که تعدادی از پیشکسوتان و بازنشستگان لشکر امیرالمؤمنین (ع) ایلام اقدام به تأسیس صندوقی بنام رزمندگان لشکر نموده‌اند تا بتوانند یاریگر هم‌رزمان خود باشند.

این صندوق که توسط برخی دوستان و عزیزان پیشکسوت لشکر ۱۱ امیرالمؤمنین (ع) تأسیس شده است ماهانه مبلغی به‌عنوان کمک بلاعوض واریز تا در موارد خاص به افرادی که نیازمند هستند کمک کنند .

صندوق تا کنون به رزمندگانی که دچار مصیبت شده‌اند و افرادی که فرزندانشان مبادرت به ازدواج می‌کنند کمک می‌کنند تا حداقل در این وضعیت اقتصادی و معیشتی باری از دوش آنان بردارند.

باید به این عزیزان دست‌مریزاد گفت و بسیاری از کسانی که تمکن مالی دارند از این عزیزان که عمر خود را وقف مردم کرده‌اند الگوبرداری کنند .

علی‌رغم معایب فضای مجازی تشکیل گروه رزمندگان لشکر ۱۱ امیرالمؤمنین (ع) در این فضا که پیشکسوتان را دور هم جمع و در این گروه برای این امر خیر تصمیم‌گیری شد را باید به فال نیک گرفت.

باید این دلاورمردان بازهای ننشسته صدا زد چرا که با وجود بازنشستگی هنوز لحظه‌ها را برای ایثار شکار می‌کنند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب