سرویس: استان ایلام
کد خبر: 64176
|
23:57 - 1402/12/10
نسخه چاپی

یادداشت؛

فردا روز حضور است

فردا روز حضور است
فردا همه با هم حماسهٔ حضور سر می‌دهیم برای پاسداشت خون جوانانی که برای آزادگی و استقلال ایران اسلامی از جان گذشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  یوسف کریمیان فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، لبریز از حماسه‌های جاودانی است که بعد از لطف الهی، نتیجهٔ همت، اراده، شور و حضور توان باشعور مردم انقلابی و ولایت‌مدار آن بوده است.

 ملتی که در بزنگاه‌های حساس و سرنوشت‌ساز، با اّشکال مختلف حضور را معنا کرده‌اند تا سنگر ایستادگی و آزادگی خالی نماند. این مردم، همان‌هایی هستند که طی سال‌های سخت انقلاب، از مال و جان گذشتند و با حضور در زندان‌های مخوف ساواک، مشق عشق و مقاومت کردند و زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری بهمن ۵۷ شدند.

 سپس با آغاز جنگ تحمیلی و در پاسخ به تجاوز دشمن بعثی و حامیان تا دندان مسلح غربی‌اش به مرزهای پرگهر ایران عزیز، حضور در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل را وظیفهٔ خود دانستند و برای دفاع از تمامیت ارضی کشور و جان و مال و ناموس هم‌وطنانشان، از خود گذشتند و سرخ و سبک‌بال صدها هزار شهید سرو قامت در راه دین و آیین و میهن هدیه دادند تا دشمنان قسم‌خورده ناکام‌تر از همیشه باقی بمانند.

 این ملت در ادامهٔ راه، کماکان واژهٔ حیرت‌انگیز حضور را در دستور کار خود حفظ نموده و در سال‌های پر مشقت بازسازی و سازندگی، در تمامی عرصه‌های سیاسی، نظامی، اجتماعی و اقتصادی با تمام وجود و با بهره‌گیری از غیرت جوانان برومندش، درهای نیاز کشور به اغیار را بست و راه بالندگی و خودکفایی را در پیش گرفت تا جایی که امروز در بالاترین سکوهای افتخار و اقتدار جای گرفته است.

 این ملت فهیم، علی‌رغم هجمه‌های ناجوانمردانهٔ دشمنان در فضای مجازی، باز هم واقف است به اهمیت حضور در عرصهٔ انتخاب.

 و فردا همه با هم حماسهٔ حضور سر می‌دهیم برای پاسداشت خون جوانانی که برای آزادگی و استقلال ایران اسلامی از جان گذشتند. آن روزها، شرط حضور اهدای جان بود و در این برهه از زمان، اثر انگشت ما، نگارندهٔ واژهٔ مقدس و دشمن‌شکن حضور و مهر ابطال بر خواب یاوه‌گویان است.

 فردا می‌آییم:

می‌آییم؛ چون پاسخ به «هّل مِن ناصر یّنصُرنی» امام عصر ما، قطعاً حضور در انتخابات است برای جلوگیری از حاکمیت نااهلان بر امت واحدهٔ اسلامی.

می‌آییم، هر چند خیلی از برخی بی‌مهری‌ها گله‌مندیم، اما خواهیم بود برای نشان‌دادن حس وطن‌دوستی و میهن‌پرستی‌مان. ایران از جان ماست و ما جان را برای پرداختن به مشکلات شخصی رها نمی‌کنیم.

می‌آییم برای اینکه ایران کشور من و ماست و از من‌ها، ماها متجلی می‌شود برای ماندگاری.

می‌آییم برای حفظ استقلال که اگر نباشیم و نیاییم، گرگ‌صفتان خوش‌رقص، جای خالی ما را پر خواهند کرد و خیلی نرم و راحت، نظرشان را بر کرسی قانون ما خواهند نشان و آن روز خدای‌ناکرده «از ماست که بر ماست»، به وقوع خواهد پیوست.

می‌آییم برای اینکه فردای انتخاب هم حکم‌کننده و مطالبه‌گر، خود ما باشیم نه کسی که خود را برای سلطه بر ما مهیا کرده است.

می‌آییم تا اگر فردا روزی با پدر، مادر، همسر و فرزندان شهدا روبرو شدیم، در جوابِ دلتنگی‌ها و اشک‌هایشان " شرمنده" نباشیم.

می‌آییم برای سربلندی وطن عزیزی که از جان شیرین‌تر است. می‌آییم برای ساختن فردایی روشن‌تر از هر روز در سایهٔ آزادگی و حماسهٔ بی‌بدیل انتخابات.

می‌آییم تا ایران عزیزمان در میان طوفان سختی‌های سیاسی و جنگ نابرابر و پر از کذب و فریب دنیای مجازی بی‌یار و یاور نماند.

پس ای هم‌وطن، ای بزرگ‌مرد و شیرزن روزهای حساس، بیا تا همه با هم

 «دست در دست هم دهیم به مهر/ میهن خویش را کنیم آباد» که خلق این حماسه جز با دست من و تو، از هیچ‌کس دیگری بر نمی‌آید.

 همه با هم برای سربلندی ایران می‌آییم؛ وعدهٔ همهٔ ما ۱۱ اسفندماه در جای‌جای ایران اسلامی، پای صندوق‌های اخذ رأی

 

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب