سرویس: استان ایلام
کد خبر: 64161
|
00:21 - 1402/12/10
نسخه چاپی

یادداشت؛

 باید مراقب دشمن باشیم

 باید مراقب دشمن باشیم
دشمن میلیاردها دلار هزینه کرده است تا انتخابات ایران سرد باشد؛ هوشیار باشیم که دشمن یک ایران وابسته و متلاشی شده را می‌خواهد، نگذاریم خود را به هدفش نزدیک ببیند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»،  فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: دو روز مانده به انتخابات رسانه‌های دشمن و وطن‌فروشان شب و روز ندارند، از کوچک‌ترین حاشیه‌ای به‌راحتی عبور نمی‌کنند و چنان آب و تابش می‌دهند تا آن را تبدیل به یک موضوع کنند و آن را به‌عنوان یک امر واقعی به مردم ایران القا کنند.

 مردم ایران به هوش باشید که دشمنان عزت، استقلال و عظمت شما را که در دنیا خار چشمانشان شده است، را نشانه گرفته‌اند، به هوش و به گوش باشید که برای رسیدن به اهداف خود در ایران از حمله نظامی هم حمایت قاطع می‌کنند؛ اما اگر امروز با حضور در پای صندوق رأی بر دهان کثیف و دروغگویشان بزنیم فردا جرئت نمی‌کنند حتی با ادبیات تهدیدآمیز با ایران سخن بگویند.

 دشمن هر چه در توان دارد، حتی میلیاردها دلار از بودجه مملکت و مردمش را هزینه کرده است تا انتخابات ایران سرد و با حضور حداقلی انجام گیرد و به همین خاطر از هیچ دروغ و شایعه‌ای به‌راحتی عبور نمی‌کنند.

 ملت بزرگ ایران بداند که این تنها انتخابات و تصمیم اوست که برای تمام دنیا منحصربه‌فرد است، چرا که تا به امروز تصمیمات تاریخی این ملت بزرگ چالش‌های جدی را بر سر راه جبهه استکبار قرار داده است و به همین خاطر دشمنان می‌خواهند ملت ایران را از تصمیمات تاریخ‌ساز کنار بزنند و در این مسیر از هیچ توطئه و فتنه‌ای فروگذار نخواهند کرد.

 باید به خود ببالیم که این‌قدر تصمیمات ما مهم است که دنیا بدون توجه به آن نمی‌تواند اهداف خود را پیش ببرد و این مهم به برکت رقم‌خوردن انقلابی شکوهمند توسط ملت بزرگ ایران است.

 دشمن مرموزانه در این چند روز باقی‌مانده دنبال این است که عملیات روانی‌اش را وارد فاز جدیدتر و قوی‌تر کند، برای دشمن منصرف‌کردن یک نفر به‌اندازه یک لشکر اهمیت دارد، برای ما هم باید نیامدن یک نفر تا این اندازه مهم باشد، پس در این چند روز بسیار ویژه، باید بصیرت و هوشیاری خود را نشان دهیم و حتی برای دیگران نیز این موضوع را روشن کنیم.

 مشکلات را قبول داریم، انتخاب اصلح انجام دهیم تا هم کشور در مسیر پیشرفت سرعت بگیرد و هم دشمن را به عقب رانده باشیم، مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دو موضوعی هستند که دشمن از هر دو آن وحشت دارد، پس باید کاری کرد که دشمن وحشت‌زده شود، هیچ مشکلی در این مملکت نیست که لاینحل باشد، اگر کار را به کاردان بسپاریم هم ملت پیروز خواهد شد و هم بینی دشمن به خاک مالیده خواهد شد.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب