سرویس: استان ایلام
کد خبر: 64072
|
01:08 - 1402/12/05
نسخه چاپی

یادداشت؛

کاندیداهای محترم باید به خود بیایند

کاندیداهای محترم باید به خود بیایند
کاندیداهای محترم باید به خود بیایند و برنامه‌های خود را برای بهترشدن وضعیت کشور و مردم عنوان کنند نه اینکه با صدای بلند حرف‌های ناامیدکننده بزنند و سخنان دشمن که ایران را کشوری عقب‌مانده معرفی می‌کنند تکرار کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، فرشته سنجیده فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: از شب گذشته که اکثریت ستادها به طور رسمی و طی مراسمات پرنشاطی تبلیغات خود را آغاز کردند آنچه که در سخنان برخی از کاندیداها بارز بود سیاه‌نمایی بی‌رحمانه نسبت به اقدامات تمامی دولت‌ها و مجالس فعلی و قبلی بود که این نگاه بی‌انصافانه برای کسی که نامزد ورود به مجلس شورای اسلامی شده است جای تأسف دارد.

 وقتی کسی که مدعی دانستن و درک بسیاری از موضوعات مختلف کشور در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی آن هم در شرایط فعلی است و با این آگاهی وارد عرصه شده است که کمک‌کننده به آینده مردم و کشورش باشد، آیا باید این‌گونه همه چیز را سیاه معرفی کند و موضوع به دست دشمن دهد؟ آیا چنین شخصی در بزنگاه‌های جدی توانایی ایستادگی در دفاع از مردم و کشورش را دارد یا با کوچک‌ترین مشکلی پا پس می‌کشد.

 ما نمی‌گوییم مشکل نیست، مشکلات زیادی در حال حاضر در عرصه‌های مختلف برای کشور به وجود آمده است؛ اما اینکه فقط چشمانمان را بر دستاوردهای بی‌نظیر کشور در حوزه پزشکی، راه‌سازی و عمران، محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف، بهره‌برداری از بیمارستان‌های مجهز، صادرات مواد و محصولات مختلف و... ببندیم و حتی در سطح استان نیز اقدامات عظیم و تأثیرگذار را در زمینه‌های مختلف گاز و نفت و پتروشیمی، پیشرفت سامانه گرمسیری، جاده‌سازی و تونل عظیم کبیر کوه و... را سانسور کنیم و کارمان فقط عنوان‌کردن مشکلات آن هم به بدترین شکل موجود باشد، آیا خدمت به کشور است یا پاشیدن رنگ ناامیدی؟

 متأسفانه اکثریت کاندیداها طوری سخن می‌گویند که انگار در کشوری زندگی نمی‌کنند که قدرت برتر منطقه است، انگار در کشوری زندگی نمی‌کنند که شاخص‌های امید به زندگی آن به طور فزاینده و چشمگیری پیشرفت کرده است، انگار در کشوری زندگی نمی‌کنند که پیشرفت و توانایی آن، جبهه قدرت‌های دنیا را با چالش جدی روبرو کرده است و...

 کاندیداهای محترم باید به خود بیایند و برنامه‌های خود را برای بهترشدن وضعیت کشور و مردم عنوان کنند نه اینکه با صدای بلند حرف‌های ناامیدکننده بزنند و سخنان دشمن که ایران را کشوری عقب‌مانده معرفی می‌کنند تکرار کنند.

 برخی از نامزدهای انتخابات مجلس سال‌ها در سمت‌های مهم استانی حضور داشتند، پس اگر ضعفی هستند آنها هم به‌اندازه سال‌های مسئولیتشان قطعاً مقصرند و سؤال اینجاست که آن همه مدت که در رأس مدیریت بودند و اختیارات بیشتری برای حل مشکلات استان داشتند چرا کاری نکردند و حالا امروز که شاهد بخشی از عملکرد خود هستند چرا صدایشان بلند شده است و تمامی ضعف‌ها را به دیگران نسبت می‌دهند؟!

 امیدواریم ازاین‌پس نامزدهای محترم نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این نوع سخن‌گفتن تجدیدنظر کنند و پیشرفت‌های و دستاوردهای عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران را نیز عنوان کنند و امید و امیدواری را که بزرگ‌ترین جواب به دشمن است در جامعه زنده نگه دارند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد