سرویس: استان ایلام
کد خبر: 64057
|
01:05 - 1402/12/04
نسخه چاپی

یادداشت؛

با توهین و تخریب رقبا راه به جایی برده نمی‌شود

با توهین و تخریب رقبا راه به جایی برده نمی‌شود
اگر می‌خواهید مردم شما را تأیید کنند توانایی و مردم‌داری خود را به رخ بکشید، با توهین و تخریب رقبا راه به جایی برده نمی‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، عباس خزلی فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: یکی از آسیب‌هایی که نه‌تنها به مشارکت حداکثری کمک نمی‌کند؛ بلکه باعث دلسردی مردم می‌شود تخریب نامزدهاست؛ نامزدها می‌توانند به‌جای تخریب یکدیگر، هر کدام برنامه‌های موردنظر خود را ارائه بدهند و اعتماد مردم را به خود جلب کنند نه اینکه وقت خود را صرف توهین و تخریب به رقبا کنند.

از امروز تبلیغات انتخابات آغاز شده است و مردم منتظر ارائه برنامه‌های کاندیداها هستند که می‌خواهند به مدت چهار سال وکالت آنها را برعهده بگیرند.

متأسفانه برخی از کاندیداها و لیدرهای انتخاباتی موفقیت خود را در تخریب دیگران می‌بینند این در حالی است که قطعاً نتیجه عکس خواهد داد چرا که مردم به حد لازم آگاهی دارند و این تخریب‌ها را ترس نامزد و یا لیدرهای آنان از رقیب می‌دانند و شاید به‌سوی دیگران توجهشان جلب شود.

کاندیداهای محترم باید در برنامه‌ها و نشست‌ها و سخنرانی‌های خود اول به نقش مشارکت بالای مردم و تأثیر آن برای پیشرفت کشور سخن بگویند نه اینکه فقط سیاه‌نمایی کنند و خدمات ۴۵ساله نظام اسلامی را زیر سؤال ببرند، چرا که تمام دولت‌ها و مجلس‌ها متعلق به‌نظام و مردم‌اند و در کنار دستاوردهای بزرگ قطعاً ضعف‌هایی هم داشتند؛ اما نباید بی‌انصافی کرد و فقط ضعف‌ها را بزرگ‌نمایی کرد چرا که این اقدام حرکت در جهت خواست دشمن است.

امروز دشمن در کمین است و حرکات رفتار و سخنان شما که از نظام تأیید صلاحیت شده‌اید را زیر نظر گرفته و از هر سخنی که علیه نظام بزنید بهره‌برداری می‌کند و به خورد خلق‌الله می‌دهد.

تأیید شما از طرف مردم در دفاع از مردم، نظام و ارائه برنامه‌های قوی برای ایرانی آباد و پیگیری مطالبات به حق مردم و عمل به وظایف نمایندگی و رقابت سالم انتخاباتی است.

از حاشیه‌های که انتخابات را به‌سوی تنش می‌برد پرهیز کنید و به لیدرها و دست‌اندرکاران ستادهای خود تذکر دهید که تبلیغات را در مدار قانونی انجام دهند و از درگیرشدن به حواشی بپرهیزند.

 

انتهای خبر/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب