سرویس: سیاسی
کد خبر: 53723
|
12:42 - 1400/07/24
نسخه چاپی

رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی:

تحریم‌های کره جنوبی با هوشیاری رهبر انقلاب به خودشان بازگشت

تحریم‌های کره جنوبی با هوشیاری رهبر انقلاب به خودشان بازگشت
رئیس انجمن علمی انقلاب با بیان اینکه تحریم‌های کره جنوبی با هوشیاری رهبر انقلاب به خودشان بازگشت، گفت: آمریکا نقشه کشید تا جلوی پیشرفت ما در حوزه تولید لوازم خانگی گرفته شود برای همین به کره اجازه داد تا به ایران لوازم خانگی بفرستد که با هوشیاری رهبر انقلاب این توطئه خنثی شد.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی و تولیت حرم حضرت احمد بن موسی، با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی کُره‌ای گفت: وقتی کره‌جنوبی و ژاپن از ایران براساس تحریم‌های آمریکا جمع کردند و رفتند یک انقلاب و جهشی در تولید لوازم خانگی در کشور ایجاد شد و لوازم خانگی با کیفیت و خوب به وفور در کارخانجات کشور تولید شد و به فروشگاه ها و منازل مردم راه پیدا کرد.

وی تاکید کرد: این اتفاق و تولید لوازم خانگی مورد نیاز در کشور، باعث تغییر ذائقه مردم از لوازم خانگی خارجی به سمت لوازم خانگی داخلی شد. در چنین شرایطی بود که آمریکا نقشه کشید تا تحریم های این حوزه را بردارد تا جلوی پیشرفت ما در این حوزه گرفته شود اما جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی برای این رخ داد که چنین اتفاقی رخ ندهد و ما از وابستگی‌های به این صورت بریده شویم.

حجت‌الاسلام کلانتری تاکید کرد: آمریکا و غرب سریعا تلاش کردند اگر بتوانند راه ورود لوازم خانگی خارجی را مجدداً به کشور ما باز کنند اما هوشیاری و تیزبینی مقام معظم رهبری باعث شد نقشه آن‌ها نقش بر آب شود.

 رئیس انجمن علمی انقلاب اسلامی تاکید کرد: آمریکا طبق برآوردهایی که دارد با این تحریم‌ها تلاش می‌کند که کشور ما را به بن‌بست برساند و اقتصاد ما را فلج کند اما وقتی ما به اقتصاد مقاومتی، منابع داخلی، استعداد جوانان و مهندسین خودمان تکیه کنیم قطعاً ما می‌توانیم توطئه دشمن را بشکنیم و عملاً نقشه آنها را خنثی کنیم. یعنی تحریم‌ها علیه خودشان و حتی به ضرر خودشان می‌شود.

وی گفت: دستوری که رهبر انقلاب به دولت دادند که به هیچ وجه اجازه ندهید محصولات کره ای وارد ایران شود به معنای این است که ما آنها را تحریم کردیم و تحریم آنها را بر ضد خودشان اعمال کردیم و این یک ارزش بزرگ است. در حوزه موشکی و امنیتی و دفاع هم همین طور است. در حوزه واکسن کرونا هم به همین صورت شد و وقتی ما به واکسن خودمان دست پیدا کردیم آنها تحریم واکسن را برداشتند.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب