سرویس: سیاسی
کد خبر: 53702
|
10:06 - 1400/07/21
نسخه چاپی

مردم باید نتیجه اقدامات کوتاه‌مدت را برای بهبود وضعیت معیشتی لمس کنند

مردم باید نتیجه اقدامات کوتاه‌مدت را برای بهبود وضعیت معیشتی لمس کنند
نماینده میناب در مجلس گفت:‌ اقدامات دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم باید به گونه‌ای باشد که مردم در کوتاه‌مدت نتایج زحمات دولتمردان را لمس کنند.

به گزارشايلام بيدار "حسین رئیسی"، نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت سیزدهم از زمان آغاز به کار خود اقداماتی را برای حل مشکلات مردم در حوزه مسائل معیشتی، مسکن و ... در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: در حوزه مسکن اقداماتی برای کنترل قیمت فولاد، سیمان و به طور کل مصالح ساختمانی در دستور کار دولت قرار گرفته و عرضه فولاد و ... در بورس خود یکی از اقداماتی است که باعث شفافیت و جلوگیری از رانتخواری‌ها در این حوزه می‌شود.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه نیازهای روزمره مردم هم همچون مرغ، تخم‌مرغ و... اقداماتی شروع شده که از جمله آن می‌توان به عرضه نهادهای دامی با قیمت مناسب و حمایت از تولیدکنندگان در این بخش اشاره کرد که به مرور زمان ان‌شاءالله مردم نتایج مثبت آن را خواهند دید.

رئیسی خاطرنشان کرد: در حوزه دامداران و دامپروران نیز اقدامات حمایتی خوبی شروع شده که امیدواریم در کوتاه‌مدت نتایج آن را مردم و به ویژه دامپروران ببینند.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه رشد 8درصدی اقتصاد را هدف‌گذاری کرده که این رشد 8درصدی بین بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و... تقسیم شده است.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گرچه اقدامات جدی در حوزه‌های مختلف برای بهبود وضعیت معیشتی مردم آغاز شده اما باید کار به گونه‌ای باشد که مردم در کوتاه‌مدت نتایج زحمات دولتمردان را ببینند. مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و همچنین شرایط شیوع ویروس کرونا و با وجود همه فضاسازی‌های رسانه‌ای علیه نظام و اصل انتخابات در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و حال باید پاسخ این اعتماد داده شود.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب