سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 53511
|
07:04 - 1400/07/05
نسخه چاپی

۱۲ موکب برای برگشت زائران در مرز مهران دایر می شود

۱۲ موکب برای برگشت زائران در مرز مهران دایر می شود
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: ۱۲ موکب برای برگشت زائران اربعین در مرز مهران دایر می شود.

به گزارشايلام بيدار،احمد کرمی  در جلسه قرارگاه آب در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا در شهر مرزی مهران، برگشت زائرین و ضرورت تأمین آب شرب زائرین، قرارگاه آب با محوریت توزیع ر پایانه مرزی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: با همکاری آبفا، آب منطقه‌ای و ستاد بازسازی عتبات عالیات، آب شرب مورد نیاز زائرین در مسیر تعیین شده تهیه و توزیع خواهد شد.

رئس قرارگاه اربعین استان ایلام گفت: پیش بینی می‌شود ۷۰ درصد زائران از مرز مهران وارد کشور شوند لذا تاکنون بیش از ۳۰ هزار آب معدنی در قرارگاه آب در پایانه مرزی مهران دپو شده است.

وی ادامه داد: ۱۲ موکب برای برگشت به زائران خدمات ارائه خواهند داد و بلافاصله به وسیله اتوبوس به مقاصد و شهرهای خود انتقال داده می‌شوند.

کرمی با به اشاره به پای کار بودن همه دستگاه‌های اجرایی بازگشت زوار، بیان کرد: همه دستگاه‌های خدمات رسانی پای کار هستند و کار خدمات رسانی به زائرین به صورت مستمر ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به حجم زائرین در برگشت به سمت مهران است انتظار داریم که زائرین عزیز به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که با مشکل مواجه نشوند. وی تصریح کرد: مرز مهران بسته است و مردم به هیچ وجه به مهران مراجعه نکنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب