سرویس: سیاسی
کد خبر: 53503
|
08:27 - 1400/07/04
نسخه چاپی

دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وزرای کشورهای حاشیه خلیج فارس

دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وزرای کشورهای حاشیه خلیج فارس
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است بعد از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل، با وزرای کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در نیویورک دیدار داشته باشد.

به گزارشايلام بيدار، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی بامداد یکشنبه برای سخنرانی در هفتادوششمین مجمع عمومی سازمان ملل،‌ فلسطین اشغالی را به مقصد نیویورک ترک کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، بنت که قرار است برای اولین‌بار به عنوان نخست‌وزیر این رژیم در سازمان ملل سخنرانی کند، در حاشیه این اجلاس با وزرای کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و سران جوامع یهودی و صهیونیستی آمریکا نیز دیدار خواهد داشت.

این دومین سفر وی به آمریکا از زمان روی کار آمدنش به عنوان نخست‌وزیر تل‌آویو بود. بنت پیشتر در تاریخ ۲۷ آگوست به واشنگتن رفته و با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار کرده بود.

بر اساس این گزارش، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش پرواز به نیویورک در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگاران در فرودگاه به تلاش دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا برای حذف کمک ۱ میلیارد دلاری به سامانه‌های گنبد آهنین اسرائیل اشاره کرده و گفت آنها گروهی کوچک اما حراف هستند.

به نوشته تایمز اسرائیل، بنت در این‌باره مدعی شد: «گروه کوچک ضد اسرائیلی [در آمریکا] وجود دارد که سروصدای زیادی به راه می‌اندازد اما آنها شکست خوردند. در حال حاضر ما دیدیم نمایندگان مردم آمریکا با ۴۲۰ رأی موافق و ۹ رأی مخالف از تجهیز دوباره گنبد آهنین حمایت کردند».

وی سپس با تکرار ادعاهای بی‌اساس درباره ایران و گروه‌های مقاومت گفت: «ما خودمان را با توجه به حرف‌های دیگران تعریف نمی‌کنیم، نه با توجه به ایران و نه فلسطینی‌ها. به سران آنها توصیه می‌کنم که با مردم خودشان طرف شوند و وضعیت آنها را بهبود بخشند، به‌جای اینکه نسبت به اسرائیل وسواس فکری داشته باشند».

پیش از این سفر نیز «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا درباره تحولات منطقه‌ای از جمله پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران و خروج آمریکا از افغانستان گفت‌وگو کرده بود.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد