سرویس: استان ایلام
کد خبر: 51520
|
13:58 - 1399/12/30
نسخه چاپی

امام جمعه موقت ایوان:

تحقق شعار سال نیازمند عزم همگانی از سوی مردم و مسئولان است

تحقق شعار سال نیازمند عزم همگانی از سوی مردم و مسئولان است
امام جمعه موقت ایوان گفت:به طور حتم تحقق عملی شعار سال نیازمند عزم همگانی مردم ومسئولان است.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام  علی احمدیان امام جمعه ؛موقت ایوان با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب تحت عنوان تولید ،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها گفت: از سالهای  قبل رهبر حکیم انقلاب با تأکید بر تولید محصولات داخلی و حمایت از کالای داخلی و مصرف محصولات داخلی در راستای رونق اقتصاد تأکید دارند تا دولتمردان و دست اندرکاران کشور  توان خود را بر افزایش  تولید در داخل و کم کردن واردات متمرکز کنند.

 
وی اظهار کرد: شعارهای  چند سال  اخیر هر کدام کلید واژه‌ رهایی از وابستگی و کسب  استقلال و بهبود وضع معیشتی است. 
 
احمدیان افزود: با عملیاتی کردن شعار سال می‌توان به خودکفایی و رسیدن به قله های مرتفع رسید
 
امام جمعه موقت ایوان با اشاره به اینکه از همه ظرفیتها در راستای حمایت از تولید صورت بگیرد بیان داشت:توجه به بحث تولید در داخل کشور نی توان کشور را ازوابستگی بدور نماید
 
امام جمعه موقت ایوان  با اشاره به این که مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال با انتخاب عنوانی کارشناسی و دقیق، مسیر حرکت مسئولان را مشخص می کنند، افزود: اما متأسفانه توجه به این نامگذاری ها تنها به ماه های ابتدایی سال ختم می شود و در عمل شاهد کم تحرکی برخی مسؤولان در تحقق شعار سال هستیم.
وی بیان داشت: توجه به تولید داخل  وارتقا سطح اقتصاد کشورباید به یک راهبرد استراتژیک در کشورمان تبدیل شود، گفت: در شرایطی که کشور در جنگ نابرابر اقتصادی با غرب به سرکردگی آمریکای جنایت کار قرار دارد باید کشور را از درون قوی کنیم.
حجت الاسلام احمدیان با تأکید براین که با شعار و وعده نمی توان اقتصاد داخلی  وتولیدرا متحول کرد، ادامه داد: رشد اقتصادی در گرو توجه به برخی شاخص های مهم نظیر تقویت تولید و توان داخلی پشتیبانی وجلوگیری ازایجاد مانع است.
 
 
 وی با بیان این که متأسفانه در هر عرصه ای که به بیرون تکیه کردیم رشد و پیشرفتی در کشور حاصل نشده است، بیان داشت: تجربه بیش ازچهاردهه انقلاب اسلامی نشان داده که نتیجه نگاه به بیرون، تنها وابستگی و عدم پیشرفت خواهد بود.
 
 
 
انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد