سرویس: استان ایلام
کد خبر: 50659
|
16:37 - 1399/11/20
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام؛

مسئولان برای حل مشکلات دشت عباس تلاش بیشتری کنند

مسئولان برای حل مشکلات دشت عباس تلاش بیشتری کنند
امام جمعه ایلام گفت:مسئولان برای حل مشکلات دشت عباس تلاش بیشتری کنند.

به گزارشايلام بيدار،حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام در گردهمایی بزرگ معتمدین، بزرگان و عشایر منطقه دشت عباس دهلران گفت: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷، همه معادلات نظام های استکباری را برهم ریخت و برای قدرت های دنیا و استکبار ثابت شد، هیچ قدرتی نمی‌تواند بر ملتی متحد و عزتمند غلبه کند.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی رقم خورد که شاهد حضور دو ابرقدرت شرق و غرب در جهان بودیم و بی‌تردید پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی که این دو ابرقدرت در دنیا حکم‌رانی می‌کردند، می‌تواند یک اعجاز تلقی شده و انقلاب اسلامی را به یک پدید قرن تبدیل کند.
 
امام جمعه ایلام ادامه داد: دشمن با شیطنت‌ها، حمایت از منافقان و تروریست‌ها و اعمال تحریم‌ها می‌خواهد انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد ولی همه ما وظیفه داریم مبارزه با استکبار و استبداد، دفاع از محرومان و مظلومان و بیان دستاوردهای نظام را برای نسل جوان بازگو و به آیندگان منتقل کنیم.
 
 حجت الاسلام کریمی تبار عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و اراده مردم برای حفظ آرمان‌های انقلاب به عنوان یک الگو برای سایر کشورها تبدیل شده است.
 
وی تاکید کرد: شهرستان دهلران سند زنده مقاومت مردم استان در برابر دشمن هستند. 
 
 نماینده ولی فقيه در استان گفت: عشایر منطقه در دوران دفاع مقدس با تمام توان هم در خط مقدم و مقابله با دشمن قرار داشتند و هم در پشتیبانی و حمایت از رزمندگان نقش داشتند و ان شاالله مسؤلان محترم با تلاش بیشتر به این مردم خدمت کنند.
 
انتهای پیام
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب