سرویس: ایران
کد خبر: 49861
|
06:48 - 1399/10/18
نسخه چاپی

۸۱۳ قاچاقچی کالا و ارز در ایلام دستگیر شدند

۸۱۳ قاچاقچی کالا و ارز در ایلام دستگیر شدند
مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۸۱۳ نفر از قاچاقچیان کالا و ارز در این استان دستگیر شده اند.

به گزارشايلام بيدار،جوهر نادری "، مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری ایلام گفت: این تعداد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته که ۶۱۹ نفر بودند، افزایش ۳۲ درصدی را نشان می دهد.

 
وی افزود: تمامی افراد دستگیر شده مرد بوده و هیچ زنی در میان آنها وجود ندارد و در مدت یاد شده افرادیکه به شکل باندی در استان در زمینه قاچاق کالا و ارز فعالیت کنند، شناسایی نشده است.
 
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ایلام از کاهش شدید قاچاق اقلام ضد فرهنگی در استان خبر داد و یادآور شد: امسال ۱۲۰ عدد از این اقلام در استان شناسایی و کشف شد در حالیکه این مقدار سال گذشته ۶ هزار و ۳۷۹ عدد بود که از کاهش ۹۸ درصدی برخوردار است.
 
نادری تاکید کرد: پارسال ۸۰۷ دستگاه دریافت از ماهواره در استان توسط ارگان های کاشف بدست آمد که امسال با کاهش ۸۰ درصدی به ۱۶۴ دستگاه رسیده است.
 
وی همچنین به کشفیات مواد محترقه اشاره کرد و گفت: امسال تنها ۱۱ عدد از این مواد در استان کشف شده است درحالیکه سال گذشته ۲ هزار و ۸۳۱ عدد بود که نشان از کاهش ۱۰۰ درصدی دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد