سرویس: سیاسی
کد خبر: 49057
|
08:10 - 1399/09/09
نسخه چاپی

راه انداری قرارگاه جهادی مدیریت سیل در کشور و رسیدگی به وضعیت مسکن

راه انداری قرارگاه جهادی مدیریت سیل در کشور و رسیدگی به وضعیت مسکن
رئیس فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس از پیگیری اقدامات لازم جهت راه‌اندازی قرارگاه جهادی مدیریت سیل در کشور و رسیدگی به وضعیت مسکن مهر خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، اقبال شاکری رئیس فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس گفت: برای رفع مشکلات موجود در کشور فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس بنا دارد قرارگاه جهادی راه‌اندازی کند.

وی در توضیح بیشتر اظهار کرد: این اقدام نمونه‌ای از کار جهادی است و نباید اینگونه تصور کنیم که کارهای جهادی فقط معطوف به حوزه اجتماعی می‌شود بلکه می‌توان جهاد را هم به حوزه هسته‌ای، فنی و عمرانی برد.

شاکری افزود: باید با راه‌اندازی قرارگاه جهادی برای رفع مشکلات اقدام کرده و از متخصصین بهره بگیریم ضمن اینکه با مدیریت لازم و منابع اعتباری از نیروی انسانی داوطلب برای جلوگیری از خسارات به کشور مردم، شهر، روستا، باغات، اراضی و اموال مردم که با بروز سیل دچار مشکلاتی می‌شوند اقداماتی کنیم.

رئیس فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس گفت:‌در حال ارزیابی مناطق سیل‌خیز در کشور هستیم تا اقدامات لازم برای پیشگیری از بروز اتفاقات ناگوار سیل را انجام دهیم.

وی گفت:‌اگر دولت می‌تواند مانع از بروز سیل در کشور شود استقبال می‌کنیم ولی اگر بناست که با راه‌اندازی قرارگاه جهادی مشکلات را پیگیری کنیم حتما قاطعانه در این مسیر گام برخواهیم داشت.

شاکری گفت:‌دومین کاری که فراکسیون جهد سازندگی و پیشرفت مجلس بنا دارد آن را انجام داده و مشکلات را ساماندهی کند مربوط به پروژه‌های مسکن مهر است که سالیان سال است که مردم منتظر آن هستند.

وی گفت:‌بعد از حضور آخوندی در وزارت راه و شهرسازی پروژه‌های مسکن مهر به بدبختی،‌مصیبت، چندپارگی و فلاکت رسید و کار حداقلی که دولتمردان می‌‌توانستند برای مردم و به منظور خانه‌دار شدن آنان کنند، را انجام ندادند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بررسی تمامی پروژه‌های مسکن در کشور در قرارگاه جهادی فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس از ضروریات است که در همین راستا چرایی عدم پیشرفت و افزایش هزینه‌های آن را بررسی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ‌جهاد سازندگی کلمه‌ای مقدس و مانند بسیج است و بنا داریم روحیه جهاد را در تمامی کارکردهای کشور احیا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان عضو فراکسیون جهاد سازندگی و پیشرفت مجلس بنا دارند با استفاده از ظرفیت نیروهای داوطلب، بسیجی و متخصص مشکلات عمرانی و فنی کشور را که تعداد زیادی از مردم درگیر آن هستند حل کنیم.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب