سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48465
|
15:29 - 1399/08/08
نسخه چاپی

رئیس پلیس راه ایلام:

تمامی تفرجگاه ها و آرامستان های استان تا اطلاع ثانوی مسدود می شود

تمامی تفرجگاه ها و آرامستان های استان تا اطلاع ثانوی مسدود می شود
رئیس پلیس راه ایلام گفت: از فردا تمامی تفرجگاه ها و آرامستان‌های استان ایلام مسدود می شود.

به گزارشايلام بيدار، از اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از روز جمعه مورخ ۹ آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته در سطح استان خبر داد.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن استان ایلام در وضعیت قرمز و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا این مصوبات به شرح ذیل اعلام و اجرا می‌شود.

همتی زاده اظهار کرد: رانندگان وسایل نقلیه عمومی در صورت عدم استفاده از ماسک در حین جابه جایی مسافران مبلغ یک میلیون ریال و به ازای هر مسافر که از ماسک استفاده نمی‌کند مبلغ ۲۰۰ هزار ریال اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راه ایلام افزود: تمامی تفرجگاه‌های استان مسدود و در صورت مشاهده ورود وسایل نقلیه به این مکان‌ها، ماموران پلیس راه نسبت به اعمال قانون وسایل نقلیه متخلف اقدام می‌کنند.

وی گفت: به منظور پیشگیری از اپیدمی ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، ورودی آرامستان‌های استان از فردا تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شوند.

رئیس پلیس راه ایلام تصریح کرد: شهروندان برای حفظ سلامت استان و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری و خانواده متوفیان برای برگزاری مراسم تشییع با کمترین تعداد و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در آرامستان ها حضور یابند.

وی گفت: تمامی شرکت‌های مسافری استان در هنگام صدور صورت حساب مسافری ملزم به کنترل راننده و سرنشینان وسایل نقلیه به منظور استفاده از ماسک هستند.

همتی زاده تصریح کرد: مجموعه پلیس راه و انتظامی استان مصوبات ستاد ملی کرونا را به صورت جدی پیگیری می‌کنند و از مردم فهیم استان می‌خواهیم بر اساس شیوه نامه‌های بهداشتی همه موارد را رعایت کنند تا وضعیت استان بهبود یابد.

انتهای پیام/ک

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد