سرویس: استان ایلام
کد خبر: 48287
|
20:52 - 1399/07/30
نسخه چاپی

امام‌ جمعه ایلام:

عملکرد پلیس در مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی قابل تقدیر است

عملکرد پلیس در مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی قابل تقدیر است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ایلام با بیان اینکه عملکرد نیروی انتظامی در مبارزه با ناهنجاری های اجتماعی قابل تقدیر است، گفت: نیروی انتظامی متولی امنیت و نظم اجتماعی است.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی مرزبانی و یگان ویژه استان ایلام اظهار کرد: در زندگی، انسان به امنیت به عنوان مهمترین مولفه نیاز دارد و در زندگی اجتماعی نیز نظم از ضروریات است.

 
وی به نقش بی بدیل پلیس در برقراری نظم اجتماعی اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال اگر در یک چهار راه یک ساعت پلیس و چراغ راهنمایی وجود نداشته باشد، شهر به چالش کشیده می‌شود و کسی نمی‌تواند کاری انجام دهد.
 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام بیان کرد: در بحث امنیت استان با توجه به اینکه مرز گسترده‌ای داریم به راحتی توسط جان برکفان نیروی انتظامی و مرزبانی بدون هیچ گونه ناامنی حراست می‌شود و این قابل تقدیر است.
 
وی با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی متفاوت‌تر از خدمت در سایر ارگان‌های نیروهای مسلح است، افزود: انسانی که لباس مقدس نیروی انتظامی را بر تن می‌کند با توجه به تنوع مأموریت‌های محوله، همزمان با دشمن بیرون و جهاد نفس مقابله می‌کند.
 
اجرای موفق طرح ناظر
 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: اقتدار توام با رأفت و مهربانی، مصداق مجاهد فی سبیل الله است که این مصداق به خوبی در نیروی انتظامی مشهود است.
 
وی اضافه کرد: انتظار داریم نیروی انتظامی بیش از گذشته در عرصه امر به معروف و نهی از منکر ورود پیدا کرده و عرصه را بر هنجارشکنان تنگ کنند.
 
وی به اجرای موفق طرح ناظر اشاره کرد و گفت: طرح ناظر یک طرح موفق و تاثیرگذار در جامعه بوده است.
 
حجت الاسلام کریمی تبار در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد موفق پلیس ایلام در اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ۶۵ درصد تردد زائران از مرز مهران بود با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و تلاش جهادی و شبانه روزی این نیرو، سیل جمعیت زائران حسینی (ع) مدیریت شد و هیچ‌گونه مشکل انتظامی و امنیتی در منطقه به وجود نیامد.
 
گفتنی است در ابتدای این مراسم سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام عملکرد و فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان ایلام را تشریح کرد.
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب