سرویس: استان ایلام
کد خبر: 45478
|
07:56 - 1399/04/10
نسخه چاپی

نماینده مردم ایلام در مجلس:

مردم به دنبال تحقق وعده ها هستندواز شعار خسته شده اند

مردم به دنبال تحقق وعده ها هستندواز شعار خسته شده اند
نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید به دنبال کارهای عملیاتی و اجرایی باشیم؛ دیگر گفتاردرمانی و شعار جوابگو نیست.

به گزارشايلام بيدار، "علی اکبر بسطامی" در شورای اداری شهرستان سیروان با اشاره به مشکلات مردم سرابکلان، گفت: این مردم شریف دچار مشکلات شدیدی شده اند. ما نمایندگان صدای بلند مطالبات مردم هستیم و خواهیم بود.

وی اظهارکرد: در رابطه با موضوع سد سیمره و مردم منطقه عرب رودبار؛ باید جانمایی و برآورد قیمت ابنیه و باغات دقیقتر بررسی شود.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: کارشناسی صورت گرفته دقیق نیست و باید تصحیح شود. وزارت نیرو نباید صرفاً با پرداخت خسارت از طریق اوراق که قابلیت نقدشوندگی کمتری دارند، بدنبال تسویه مطالبات مردم باشد.

"بسطامی" یادآور شد: بنده در این موضوع با وزیر نیرو صحبت کرده ام و مجدداً هم پیگیری خواهم کرد.

وی خاطرنشان ساخت: برای ارتقاء و حل مشکل کارزان و آسمان آباد، چندین نوبت با وزارت کشور و شخص وزیر کشور رایزنی نموده ام.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیروان شهرستان تاریخ و تمدن و شهرستان شهدای شاخص استان است. مردم از ما نمایندگان رصد قوانین و پیگیری موضوعات اساسی را طلب می‌کنند.

"بسطامی" تاکید کرد: ساختار نظام برنامه ریزی ما معیوب است و این ساختار معیوب ما را با مشکلات عدیده در تخصیص ها و بودجه ریزی ها مواجه کرده است.

وی اضافه کرد: بودجه سالیانه ما به علت عدم همبستگی با برنامه ششم دچار مشکل است و این باعث می شود استان هایی که تعداد نمایندگان بیشتری دارند چانه زنی بهتری داشته باشند و این کاملاً خلاف عدالت است.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران و اندیشمندان باید ظرفیت ها را شناسایی و تدوین کنند تا در رایزنی های ملی، ما نمایندگان بتوانیم با قدرت مطالبات مردم را پیگیری کنیم.

"علی اکبر بسطامی" اظهار داشت: ظرفیت های کارخانه سیمان، گردشگردی در سرابکلان و حوزه سد سیمره باید مورد توجه قرار گیرد و در عین حال حتماً از ظرفیت نیروی انسانی بومی منطقه استفاده شود.

وی افزود: سه مسیر واریانت چشمه چاهی، چرمین به هلسم و جاده قاضی خان- بدره می‌تواند شهرستان سیروان را از انزوای جغرافیایی خارج کرده و در مسیر توسعه قرار دهد و ما بعنوان نمایندگان مردم حتماً بدنبال جذب اعتبارات برای این طرح ها خواهیم بود.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در موضوع سد چناره، نمایندگان قبلی و استاندار محترم پیگیری های بسیار خوبی انجام داده اند و انصاف این است این مطلب اینجا گفته شود. این طرح به پیمان رفته است و ما هم پیگیر اجرای دقیق آن هستیم که ان شاءلله مردم از برکات آن بهره مند شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد