سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44834
|
08:12 - 1399/03/06
نسخه چاپی

رییس خانه مطبوعات ایلام خبر داد؛

ارسال ۴۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره فصلی مطبوعات ایلام

ارسال ۴۰۰ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره فصلی مطبوعات ایلام
رییس خانه مطبوعات ایلام از افزایش چهار برابری آثار ارسالی به دومین جشنواره فصلی مطبوعات این استان خبر داد و گفت: تاکنون ۴۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

به گزارشايلام بيدار،عبدالحمید کرمی"،رییس خانه مطبوعات ایلام گفت: این دوره از جشنواره با هدف افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی آثار و تولیدات رسانه ای برای مشارکت و شرکت خبرنگاران و روزنامه نگاران استان برگزار می شود.

وی، ایجاد زمینه و بستر مناسب برای پویایی و نشاط رسانه ای در استان و احیای ارتباط سازنده سازمان ها و نهادها با اصحاب رسانه را از دیگر اهداف این جشنواره در دوره دوم عنوان کرد و یادآور شد: زمینه های جشنواره در بخش آزاد شامل سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش و مصاحبه و بخش ویژه شامل انتخابات و مشارکت ملی، گام دوم و انقلاب اسلامی، روند توسعه استان بانگاه به زیرساخت های ارتباطی و مواصلاتی و سرمایه گذاری، طبیعت و محیط زیست، آسیب های اجتماعی، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و اطلاع رسانی کرونا است.

کرمی، جوایز جشنواره را در بخش آزاد نفر اول مبلغ پنج میلیون ریال به همراه لوح تقدیر، نفر دوم مبلغ سه میلیون ریال و نفر سوم مبلغ ۲ میلیون ریال و جوایز بخش ویژه را مبلغ پنج میلیون ریال به همراه لوح تقدیر عنوان کرد.

رییس خانه مطبوعات استان ایلام یادآور شد: آثار این‌ جشنواره برای داوری ارسال شده و پیش بینی می شود اختتامیه این‌ جشنواره نیمه نخست خرداد برگزار شود.

در نخستین دوره برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات ایلام ۱۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال که در مجموع ۱۰ نفر از جمله خبرنگار ایرنا ایلام به عنوان برگزیده معرفی شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب