سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 44789
|
07:41 - 1400/03/03
نسخه چاپی

فرمانده دوران دفاع مقدس:

فتح خرمشهر سرآغاز شکست های استکبار است

فتح خرمشهر سرآغاز شکست های استکبار است
رزمنده و فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: روز قدس همچون آزادی خرمشهر نماد وحدت و اراده ملت های اسلامی و آزادی خواه جهان است.

 "دوستعلی آزوغ"، رزمنده و فرمانده دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان یکی از مواقف مهم در تاریخ دوران دفاع مقدس است که نقشه های رژیم بعث را با شکست مواجه ساخت.

وی اظهار کرد:  روز آزادسازی خرمشهر نماد وحدت و اراده ملت آزادی خواه ایران و امت اسلامی ما بود که با کمترین امکانات بهترین نتایج رقم خورد.

آزوغ افزود: امروز آزاد سازی خرمشهر به نمادی برای ملت های آزاده دنیا و همچنین عموم مردم کشور تبدیل شده که با ایثار و رشادت های رزمندگان غیر ممکن های را ممکن ساخت.

رزمنده دفاع مقدس گفت:  در آزاد سازی خرمشهر از تاکتیک هایی استفاده شد که دشمن را غافلگیر کرده و باعث شد تا خرمشهری را خیال تصاحب همشیگی آن داشتند از دست بدهند و همین باعث شد تا شکست های آن ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی در سایه رهنمودهای حضرت امام(ره) و مواضع قاطع مقام معظم رهبری که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است ما رژیم منفور و کودک کش صهیونیستی را در سراشیبی سقوط قرار دادیم.

آزوغ یادآور شد: امروز دیگر از آن تعرضات از آن لاف زدن ها خبری نسیت، خدایی که خرمشهررا آزاد کرد، قدس شریف را نیز آزاد خواهد کرد.

رزمنده دفاع مقدس در پایان گفت: امسال خون شهیدسلیمانی براین پیکره تزریق گردیده که انرژی امید وحرکت برای آزادسازی قدس را چند برابر نموده است وعده خداحق است والیس الصبح القریب انشاالله.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب