سرویس: استان ایلام
کد خبر: 44524
|
15:54 - 1399/02/20
نسخه چاپی

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع)خبرداد؛

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی رزمایش کمک مؤمنانه در استان ایلام

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی رزمایش کمک مؤمنانه در استان ایلام
جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و همدلی ۱۰ هزار بسته غذایی در بین افرادی که کسب و کارشان در روزهای اخیرا بواسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده و یا شغل خود را از دست داده اند، توزیع می شود.

سرهنگ "قدرت اله کریمیان "،جانشین سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت:  امروز همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)درمرحله دوم رزمایش کمک مومنانه و همدلی ۱۰ هزار بسته غذایی  در بین افرادی که کسب و کارشان در روزهای اخیرا بواسطه بیماری کرونا دچار آسیب شده و یا شغل خود را از دست داده اند، توزیع می شود.

سرهنگ کریمیان اظهار کرد:این کمکها توسط گروههای جهادی و پایگاههای مقاومت بسیج جمع آوری شده و با حفظ شان و کرامت انسانی در هفته جاری در سراسراستان توزیع می شود.

وی افزود:درمرحله اول رزمایش کمک مومنانه که طی هفته های گذشته در سطح  استان اجرا گردید تعداد10هزار بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد تومان در بین جامعه  هدف توزیع شد.

 

جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: انشالله طی هفته های آینده با مشارکت ستاد اجرایی امام (ره)مرحله سوم کمکهای مومنانه را اجرایی خواهیم کردکه17هزار بسته به ارزش تقریبی 5میلیارد تومان خوهد بود که درمجموع سه مرحله کمک صورت گرفته بیش از11میلیارد تومان بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد