سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43373
|
07:23 - 1399/01/06
نسخه چاپی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

ایجاد شائبه در راستای مبارزه با کرونا پذیرفتنی نیست/ وحدت و همدلی رکن اصلی شکست کرونا

ایجاد شائبه در راستای مبارزه با کرونا پذیرفتنی نیست/ وحدت و همدلی رکن اصلی شکست کرونا
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: مبارزه با کرونا نیازمند عزم همگانی و وحدت است و هیچ زمانی به این اندازه نیازمند وحدت وهمدلی نبوده ایم.

به گزارشايلام بيدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در دهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: مبارزه با کرونا نیازمند عزم همگانی و  وحدت است و هیچ زمانی به این اندازه نیازمند وحدت وهمدلی نبوده ایم.

 

وی با انتقاد از عملکرد برخی رسانه ها در سنگ اندازی در مسیر کار ستاد مبارزه با کرونا، یادآور شد: ستاد استانی مبارزه با کرونا به صورت جهادی پای کار است و  لازم است که برخی رسانه ها در مسیر این ستاد، سنگ اندازی نکنند و امور را به حاشیه نبرند.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در حالیکه هیچ زمانی به این اندازه نیازمند وحدت و همدلی نیستیم، هجمه برخی از رسانه ها در ایجاد شائبه و تشویش اذهان عمومی به هیچ وجه قابل قبول و پذیرفتنی نیست و از همه دعوت می کنیم در مسیر دلسوزی و همدلی قدم بردارند.

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه ستاد استانی مبارزه با کرونا جهادی پای کار است، افزود: در اینجا لازم است ازتلاش دلسوزانه رسانه های متعهد که در این روزها با درک شرایط در مسیر وحدت و همدلی گام برداشته اند تقدیر و تشکر کنم و از بقیه هم درخواست دارم در این مسیر قدم بردارند.

 

وی درپایان با تقدیر از عملکرد اطلاع رسانی صادقانه دانشگاه علوم پزشکی استان، خاطرنشان کرد: آمار اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی استان از وضعیت کرونا در استان صادقانه و قابل اعتماد است و  همه در راستای مبارزه با کرونا باید در مسیر وحدت و برادری حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب