سرویس: استان ایلام
کد خبر: 43372
|
07:25 - 1399/01/06
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

مبارزه با کرونا در سایه وحدت و همدلی محقق می شود

مبارزه با کرونا در سایه وحدت و همدلی محقق می شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مهم ترین راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، رعایت نکات بهداشتی و درخانه ماندن مردم است که این امر تنها در سایه وحدت و همدلی انجام می شود.

به گزارشايلام بيدار، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: از اعضای ستاد استانی مبارزه با کرونا، خیرین، گروه های جهادی، اصحاب رسانه و مردم  در راستای مبارزه با کرونا و پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس تشکر می کنم.

 

وی با اشاره به دغدغه های اصحاب رسانه و فضای مجازی در خصوص شیوع ویروس کرونا در استان، یادآور شد: ممکن است عده ای نیز نظرات دیگری داشته باشند، اما این عزیزان باید توجه داشته باشند که در این شرایط  دشمن می خواهد از این وضعیت پیش آمده، سوء استفاده کند، مواظب باشیم خدایی ناخواسته در مسیر آنها حرکت نکنیم.

 

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه آمارهای ستاد استانی مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان واقعی است، افزود: فعالیت های ستاد استانی مبارزه با کرونا قابل قبول است اما الان همه باید دست به دست هم دهیم و در قبال شرایط موجود احساس مسئولیت کنیم.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه اگر انتقادی هست مواظب باشیم به وحدت و همدلی صدمه ای نزند، خاطرنشان کرد: مهم ترین راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، رعایت نکات بهداشتی و درخانه ماندن مردم است که این امر تنها در سایه وحدت و همدلی انجام می شود.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد