سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 42265
|
07:44 - 1398/11/24
نسخه چاپی

شهید «احمد مایلی» پرچم‌دار آسمان «بهمن» + عکس

شهید «احمد مایلی» پرچم‌دار آسمان «بهمن» + عکس
هر سال ۲۲ بهمن آسمان برج آزادی درخشش خاصی داشت و به راحتی شهید «احمد مایلی» را بین آن همه چترباز می‌توانستی با آن پرچمی که با خود حمل می‌کرد بشناسی.

به گزارشايلام بيدار، پرچم ۱۵۰ متری را که در آسمان با خود حمل می‌کرد، نشان از علاقه او به برافراشته بودن پرچم ایران در آسمان‌ها داشت. با اینکه حمل این پرچم با این متراژ خطرهای زیادی برای یک چترباز داشت، اما او که برای برافراشته ماندن پرچم ایران در چهارگوشه‌ی این آب و خاک جان‌فشانی‌ها کرده بود، از این‌رو به خطر انداختن جانش برای این کار جای تعجب نداشت.

حمل این پرچم با این متراژ در نوع خود رکوردی بود که فقط از حاج احمد که رکورددار سقوط آزاد بود برمی‌آمد. البته این همه‌ی رکورد او نبود، در همین سقوط آزاد ۲۲ بهمن آنقدر در ارتفاع پایین چتر را باز می‌کرد که برخی گمان می‌کردند نزدیک به سقوط است، اما او این کار را با شجاعت و تبحر خاصی انجام می‌داد؛ و چقدر جای سردار شهید حاج احمد مایلی در این ۲۲بهمن برای سومین سال خالی بود تا نگاه ما را به آن پرجم بلند بر فراز برج آزادی خیره کند تا یادمان باشد که باید پرچم این انقلاب را در سرتاسر گیتی به اهتزاز در بیاوریم.

منبع: دفاع پرس
 
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد