سرویس: سیاسی
کد خبر: 41977
|
20:42 - 1398/11/14
نسخه چاپی

سردار سلیمانی:

به دشمن درسی فراموش‌نشدنی می‌دهیم

به دشمن درسی فراموش‌نشدنی می‌دهیم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به یک رسانه لبنانی گفت، ایران همواره تهدید را به فرصت تبدیل کرده و به دشمن درسی فراموش‌نشدنی خواهد داد.

به گزارشايلام بيدار،  یک وبگاه لبنانی به بهانه چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ادامه اظهارات مقامات آمریکایی علیه تهران با سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین ایران گفت‌وگو کرد.

سردار سلیمانی در این گفت‌وگو با وبگاهی خبری «العهد» اعلام کرد: «ملت ایران همیشه تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است. هر تهدیدی که دونالد ترامپ بخواهد علیه کشور ما اجرا کند ملت ایران حتما آن را به فرصت تبدیل خواهد کرد و به دشمن درسی فراموش نشدنی خواهد داد».
 
بنابر گزارش فارس، وی افزود: «جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۱ سال گذشته در مقابل طمع‌های استکباری و صهیونیستی ایستاده و در برابر نظام سلطه به نمایندگی شیطان بزرگ آمریکا عقب‌‎نشینی نداشته است. ایران در آینده نیز با اقتدار و قدرت بیشتر اینچنین خواهد بود و در برابر استکبار جهانی خواهد ایستاد. ملت‌های اسلامی هم در کنار ملت ایران در مقابله با آمریکا خواهند ایستاد و با کمک خدا به زودی شاهد پیروزی‌های بزرگ امت اسلام در مقابله با دشمنان خواهیم بود».
 
پس از آنکه آمریکا در سیزدهم دی‌ماه سردار «قاسم سلیمانی» را در فرودگاه بغداد به شهادت رساند ایران پایگاه آمریکایی «عین الاسد» را با موشک هدف گرفت و آمریکا تا کنون به ضربه مغزی بیش از شصت نظامی خود اعتراف کرده است.
 
انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد