سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 41866
|
07:05 - 1398/11/12
نسخه چاپی

مدیر آموزش و پرورش ملکشاهی:

شهادت سردار سلیمانی، بیداری اسلامی را بدنبال دارد

شهادت سردار سلیمانی، بیداری اسلامی را بدنبال دارد
مدیر آموزش و پرورش ملکشاهی گفت: سردار سلیمانی به عنوان یک الگوی انسان با بصیرت و داری علم و عمل در اذهان همه بویژه دانش آموزان مقاطع مختلف متبلور است که امیدواریم ثمره این الگو سازی در خدمت جنبش بیداری اسلامی در سطح جهان باشد.

به گزارشايلام بيدار، "موسی تبت"، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار در ملکشاهی گفت: گفت: نام سردار سلیمانی در تاریخ جهان اسلام برای ابد جاودانه و درخشان خواهد ماند.

 

وی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی گفت: شهید سلیمانی مجاهد مخلصی بود که در قلب تک تک مردم ایران و مسلمانان جهان جا گرفته بود و شهادت ارزنده ترین مقام و درجه الهی برای ایشان بود که اعطای این درجه به آن سردار سرافراز سبب بیداری و اتحاد مجددی میان مسلمانان در کشورهای مختلف جهان گردید.

 

تبت با اشاره به نقش کلیدی و فرماندهی آن شهید در نبرد با داعش و نابود کردن دسیسه آنها افزود: حاج قاسم مرد عمل، مرد میدان و مرد مطیع رهبری بود .

 

مدیر آموزش و پرورش ملکشاهی از خیل میلیونی مردم ایران در مراسم در تشییع آن شهید یاد کرد و افزود: در مدارس شهرستان ملکشاهی همه دانش آموزان و فرهنگیان خود جوش و با عشق برای آن شهید عزاداری کردند و هنوز هم انواع ویژه برنامه های خود جوش مانند انشا نویسی و ... با موضوع سردار شهید دردست تدارک است و انشالله در آستانه اربعین شهادت ایشان هم قطعا مراسمات با شکوهی در مدارس سطح شهرستان به پا خواهد شد.

 

وی به الگو و تاثیر پذیری دانش آموزان از آن شهید اشاره کرد و گفت: ایشان به عنوان یک الگوی انسان با بصیرت و داری علم و عمل در اذهان همه بویژه دانش آموزان مقاطع مختلف متبلور است که امیدواریم ثمره این الگو سازی در خدمت جنبش بیداری اسلامی در سطح جهان و همسو با آن و در راه ظهور انقلاب موعود باشد.

 

تبت همچنین به نصب تمثال آن شهید والا مقام در فضا های آموزشی اشاره کرد و یادآور ش : یاد و خاطره آن سردار از دلها هرگز کمرنگ نمی شود و راهش همواره پر رهرو و با برکت خواهد بود و در واقع سردار دلها مرد خدا بود و هنر مردان خدا شهادت است.

 

انتهای پیام/ش
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد