سرویس: استان ایلام
کد خبر: 40025
|
08:10 - 1398/09/14
نسخه چاپی

فرمانده سپاه ناحیه مهران خبر داد؛

اعزام 125دانش آموزمهرانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

اعزام 125دانش آموزمهرانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس
فرمانده سپاه ناحیه مهران از اعزام 125نفر از دانش آموزان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ" فرهاد امینی "،فرمانده سپاه ناحیه مهران در مصاحبه با خبرنگارایلام بیداردر مهران گفت:اردوهای راهیان نور انتقال دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و دانش آموز است که دانش آموزان در این کاروان های عشق و دلدادگی با مضمون شهید و شهادت و شهدای این آب و خاک آشنا می شوند.

وی اظهار کرد:: امروز 13 آذرماه 125 نفر از دانش آموزان دختر بسیجی در قالب اردو راهیان نور عازم مناطق عملیاتی (قلاویزان و شرهانی) می شوند. دانش آموزان در این کاروان معنوی با عملیات های صورت گرفته در این مناطق آشنا خواهند شد.

سرهنگ امینی افزود : ما به مدت 2 روز در خدمت این دانش آموزان آینده ساز ایران اسلامی هستیم که در بعدظهر روز اول از منطقه عملیاتی قلاویزان بازدید خواهند نمود و شب در محل مجتمع سیدالشهداء استقرار می یابند و برنامه های فرهنگی از جمله یادواره شهداء و روایتگری برای این عزیزان برگزار خواهد شد همچنین بسته های فرهنگی بین آنها توزیع می شود.

سرهنگی امینی  بیان داشت: این دانش آموزان در روز دوم به مناطق عملیاتی دهلران اعزام خواهند شد که در آنجا هم برنامه های فرهنگی و زیارتی و مسابقه بهترین دلنوشته پیش بینی شده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب