سرویس: استان ایلام
کد خبر: 39992
|
08:16 - 1398/09/13
نسخه چاپی

پدر معلول ایلامی تبعید شده به افغانستان در گفتگو با ایلام بیدار:

شماره تلفن های خانواده در گوشی فرزندم بوده است/ تبعید حامد به افعانستان با اسم اشتباهی "باباخان"

شماره تلفن های خانواده در گوشی فرزندم بوده است/ تبعید حامد به افعانستان با اسم اشتباهی "باباخان"
پدر معلول ایلامی تبعید شده به افغانستان گفت: بنده فردی عشایر هستم که درآمد زیادی ندارم، ولی روزانه باید مبالغ زیادی در شهرهای افغانستان برای پیدا کردن فرزندم هزینه کنم که بسیار زیاد است.

"کامل آس"، پدر معلول ایلامی تبعید شده به افغانستان امروز، 13 آذرماه در گفتگو با خبرنگار ايلام بيدار در ملکشاهی در رابطه با جزئیات و آخرین وضعیت فرزندش گفت: در تاریخ 22 آبان موتورسیکلت حامد آس در کلانتری 12 خرم آباد ضبط شده که 28 آبان از کشور به افغانستان خروج و به مدت 11 روز موتور وی در پارکینگ بوده است.

وی اظهار کرد:اقوام و نزدیکان به لرستان و کنسولگری ایران در افغانستان مراجعه کرده و هنوز خبری از حامد به دست ما نرسیده است.

آس خاطرنشان کرد:بعد از اینکه هیچ مدرکی همراه حامد نبوده، به بهانه اینکه حامد شبیه اتباع افغانی است به اسم «باباخان» وی را به کشور افغانستان منتقل می کنند در صورتی که حامد دارای گوشی تلفن همراه بوده و تمامی شماره خانواده و حتی عکس های خانوادگی در این گوشی موجود بوده است.

کامل آس عنوان کرد: پسر کر و لال من هیچ مدرک و پولی همراه ندارد و هم اکنون جستجوها توسط چند نفر از اقوام در شهرهای افغانستان از جمله کابل و هرات برای پیدا کردن حامد ادامه دارد.

وی افزود: بنده فردی عشایر هستم که درآمد زیادی ندارم، ولی روزانه باید مبالغ زیادی در شهرهای افغانستان برای پیدا کردن فرزندم هزینه کنم که بسیار زیاد است.

وی تصریح کرد:از همه کسانی که دراین زمینه می توانند کاری کنند تقاضا داریم در پیدا کردن حامد به ما کمک کنند.

حامد آس از دو هفته گذشته سوار بر موتورسیکلت از منزل خارج شده و بعد از وقایعی که برای وی رخ می دهد سر از افغانستان در می آورد. 

ایلام بیداردر روزهای گذشته نیز گزارشی در رابطه با این موضوع تحت عنوان "تلاش برای پیدا کردن "حامد آس" در کنسولگری ایران در افغانستان/ دادگستری لرستان: "آس" پرونده ای در دستگاه قضایی خرم آباد ندارد" منتشر کرد.

 

 

انتهای پیام/ر

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب