سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 39148
|
07:21 - 1398/08/04
نسخه چاپی

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ۴۷۷ هزار زائر اربعین

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین حسینی ۹۸ گفت: در ایام اربعین امسال بیش از ۴۷۷ هزار نفر از خدمات بهداشتی، درمانی و تیم های فوریت‌های پزشکی در مرزهای کشور بهره مند شدند.

به گزارشايلام بيدار،محمد تقی حلی ساز در خصوص آخرین آمارهای خدمات ارائه به زوار اربعین امسال گفت: تا کنون بیش از ۲ میلیون خدمات متعدد از سوی بخش‌های مختلف سازمانهلال احمربه زوار اربعین ۹۸ ارائه شده است.

حلی ساز به تشریح این امور پرداخت و اظهار داشت: خدماتی از جمله بیش از ۷۰۰ هزار ویزیت،  پانسمان،چککردن قندخون، سرم تراپی، جا انداختن و چندینعمل جراحیاز جمله برخی خدمات درمانی به زوار بوده است.

وی درباره تعداد فوتی های اربعین امسال نیز عنوان کرد: حدود ۱۶۰ نفر از هموطنان کشورمان در مراسم اربعین امسال جان خود را از دست دادند و بر اساس سیاست ها، پیکر بسیاری از آن ها به کشور منتقل شده است باقی این عزیزان نیز در روزهای آتی به کشور منتقل خواهند شد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با بیان اینکه در حال حاضر ۳ درمانگاه هلال احمر در نجف وکربلادر حال ادامه فعالیت خود هستند، تصریح کرد: تعدادی از زائران کشورمان به دلیل شرایط خاص همچنان دربیمارستانهای کشورعراقبستری هستند اما تعداد آنها بسیار اندک است و به زودی به کشور منتقل خواهند شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد