سرویس: حسینیه ایلام بیدار
کد خبر: 38538
|
10:26 - 1398/07/13
نسخه چاپی

پارکینگ بزرگ اربعین در مهران بازگشایی شد

پارکینگ بزرگ اربعین در مهران بازگشایی شد
رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: پارکینگ بزرگ اربعین به مساحت ۶۳ هکتار و ظرفیت پارک ۴۰ هزار خودرو ظهر امروز در ورودی شهرستان مهران بازگشایی شد.

به گزارشايلام بيدار،سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: پارکینگ بزرگ اربعین به مساحت ۶۳ هکتار و ظرفیت پارک ۴۰ هزار خودرو در ورودی شهر مهران بازگشایی شد.

وی افزود: با توجه به افزایش ترددها در ایام اربعین حسینی و به جهت تسهیل در ترددهای جاده‌ای، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از روز دوشنبه 15 مهرماه تا پایان روز شنبه 4 آبان‌ماه در مسیرهای حمیل_سرابله_ایلام، قلاجه_ایوان_ایلام، ایلام_مهران، ایلام_ملکشاهی_مهران و مهران_دهلران و باالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد: محدودیت‌های ایجاد شده به سبب ظرفیت کم راه‌های استان و پرپیچ و خم بودن راه‌ها و عرض‌کم در بسیاری از مقاطع است.

وی در ادامه از رانندگان خودروهای سنگین، کامیون‌ها و اتوبوس‌ها خواست از کمربندی شرقی جهت ورود به شهرستان مهران استفاده کنند.

همتی‌زاده عنوان کرد: پیاده‌روی اربعین یک حرکت اجتماعی و راهپیمایی جهانی است و ما با این حرکت دنبال زنده نگه‌داشتن اهداف امام حسین(ع)هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته و به‌منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر به زائران حسینی(ع)، مسوولان موکب‌ها به‌ویژه موکب سه‌راهی کارزان واقع در محور سرابله با توجه به وضعیت هندسی آن می‌بایست نکات ذیل را در حین استقرار موکب‌ها در سال‌جاری به‌منظور پیشگیری از حوادث و گره‌های ترافیکی مدنظر قرار دهند.

رئیس پلیس راه ایلام، رعایت نکات ایمنی در خصوص اطلاع رسانی از فاصله ۸۰۰متری، ۶۰۰ متری، ۴۰۰ متری، ۲۰۰ متری و ۱۰۰ متری قبل از موکب به‌منظور پیشگیری از انسداد مسیرها و وقوع تصادفات به‌خصوص تصادفات برخورد با عابرین و مدیریت سرعت قبل از موکب‌ها با نصب تابلوهای هشداری از فاصله ۸۰۰ متری، ۶۰۰ متری، ۴۰۰ متری، ۲۰۰ متری و ۱۰۰ متری عنوان کرد.

انتهای پیام

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد