سرویس: سیاسی
کد خبر: 38236
|
07:52 - 1398/07/04
نسخه چاپی

شکایت معاونت حقوقی سپاه از بهزاد نبوی به دلیل ادعاهای کذب

شکایت معاونت حقوقی سپاه از بهزاد نبوی به دلیل ادعاهای کذب
معاونت حقوقی سپاه پاسداران در پی اظهارات اخیر عضو سازمان منحله مجاهدین انقلاب در مورد اعضای دفتر سردار نقدی و قرارگاه خاتم الانبیا(ص) از بهزاد نبوی، سایت الف و عصر ایران در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران شکایت کرد.

به گزارشايلام بيدار،در پی اظهارات اخیر بهزاد نبوی در مورد اعضای دفتر سردار نقدی و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، معاونت حقوقی سپاه از بهزاد نبوی، سایت الف و عصر ایران در دادسرای فرهنگ و رسانه تهران شکایت کرد.

در این شکایت آمده است: سخنان سراسر کذب بهزاد نبوی و انتشار آن از سایت‌های الف و عصر ایران بدون ملاحظه تبعات حقوقی و امنیتی و کنترل صحت و سقم آن زمینه سوء استفاده توسط معاندین و جنجال رسانه‌های ضد انقلاب را فراهم آورده است. این اظهارات بدون شک با انگیزه خاص تخریب و سوء نیت مشارالیه به قصد تشویش اذهان عمومی و بدبین نمودن افکار عمومی نسبت به نهادها و شخصیت‌های انقلابی بوده است لذا با استناد به مواد ۶۹۸ و ۷۴۶ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات مصوب ۱۳۵۷ و بند ۱۱ ماده ۶ قانون مطبوعات و سایر موازین قانونی از مرتکبین شاکی بوده و تقاضای تعقیب، رسیدگی و مجازات آن مورد استدعاست.

یادآوری می‌گردد که بهزاد نبوی روز ۹۸/۰۶/۳۱ طی اظهاراتی که در سایت‌های موصوف منعکس شد و سپس در رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب انتشار گسترده‌ای یافت به دروغ مدعی شده بود دو جاسوس اسرائیل در دفتر سردار نقدی دستگیر شده‌اند و همچنین ادعا کرده بود که ۶۰ درصد ثروت ملی در اختیار ۴ نهاد است، حال آنکه نه جاسوسی دستگیر شده و نه نهادهای یاد شده چنین ثروتی دارند و مجموع ثروت این ۴ نهاد جمعا به ۲ درصد ثروت ملی هم نمی رسد چه رسد به ۶۰ درصد.

انتهای پیام/الف

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب