سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36713
|
08:03 - 1398/04/26
نسخه چاپی

عامل انتشار تصاویر خصوصی در ایلام دستگیر شد

عامل انتشار تصاویر خصوصی در ایلام دستگیر شد
رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: عامل مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی یکی از شهروندان ایلامی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارشايلام بيدار به نقل از پایگاه خبری پلیس، "علی جمالی"، رئیس پلیس فتای ایلام با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان خانم به این پلیس مبنی بر مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم یا متهمان با ایجاد صفحاتی به نام شاکی و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی و درج مطالب کذب و تهمت باعث مزاحمت و هتک حیثیت وی شده بودند.

جمالی یادآور شد: با پیگیری مستمر و انجام اقدامات فنی و پلیسی انجام‌شده عامل انتشار تصاویر که از اقوام شاکی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

وی با اشاره به جزئیات پرونده اضافه کرد: متهم در برابر مستندات موجود ضمن اعتراف به جرم خود، انگیزه اش را از این کار اختلافات خانوادگی و انتقام جویی عنوان کرد.

جمالی افزود: پس از تکمیل تحقیقات، متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

رئیس پلیس فتا ایلام در توصیه به کاربران فضای مجازی خاطرنشان کرد: از انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و به هیچ وجه آن‌ها را در اختیار افراد غیر حتی نزدیکان خود قرار ندهند تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنند.

جمالی گفت: از عموم مردم درخواست داریم در صورت مشاهده با هرگونه جرایم رایانه‌ای موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی اعلام کنند.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب