سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36487
|
09:12 - 1398/03/21
نسخه چاپی

گزارش؛

بلاتکلیفی بخشداری شباب و گلایه کردم/ مسئولان رسیدگی کنند

بلاتکلیفی بخشداری شباب و گلایه کردم/ مسئولان رسیدگی کنند
صندلی بخشداری شباب همچنان خالی و نیازمند معرفی بخشدار برای شهر شباب است.

به گزارشايلام بيدار، بخشداران در قلمرو مأموريت خويش به عنوان نماينده عالي دولت، مسئوليت اجراي سياست هاي عمومي كشور و در ارتباط با ادارات مؤسسات و شركت هاي دولتي و ساير دستگاه هايي كه به نحوي از بودجه عمومي دولت استفاده مي نمايند ، نهادهاي انقلابي و رده های انتظامي در بخش شوراي اسلامي شهر و شهرداري و مؤسسات عمومي غير دولتي را عهده دار خواهند بود و رده هاي انتظامي در بخش در چار چوب وظايفي كه در ارتباط با امنيت مناطق دارند ، همكاري و هماهنگي لازم بعمل خواهند آورد.

بخشدار به عنوان نماينده عالي دولت در برابر استاندار و فرماندار مسئول بوده و به عنوان نماينده  وزارت كشور در ارائه و اجراي وظايف و اختيارات آن وزارتخانه در بخش خواهد بود و در مقابل مسئول  مافوق پاسخگوست.

با معرفی شدن یاسر مامی بخشدار سابق شباب به عنوان معاون سیاسی ، اجتماعی فرمانداری چرداول صندلی بخشداری شباب همچنان خالی مانده است که نیازمند معرفی بخشدار برای شهر شباب است.

البته برای معرفی بخشدار باید فردی انتخاب شود که توانمندی مدیریتی خوبی را داشته تا بتواند مسائل ومشکلات حوزه شباب را به خوبی مدیریت کند.

یکی از اهالی شهر شباب در گفتگو با خبرنگار دیار زاگرس گفت:شهر شباب به سبب موقعیت خود نیازمند انتخاب بخشدار است.

وی افزود:برای توسعه شهر شباب وروستاهای تابعه آن حوزه باید هرچه سریعتر بخشدار انتخاب شود تا مشکلات این شهر پیگیری شود.

از فرمانداری چرداول این انتظار می رود می‌رود با توجه به اهمیت موضوع نسبت به پیگیری مسئله از مبادی مربوطه و معرفی بخشدارانی توانمند و کوشا اقدام شود تا مردم روستاهای بخش شباب  طعم توسعه و پیشرفت را بیش از پیش بچشند.

بخشداری شباب مدتی است بدون مسئول مانده وتا غبار بی توجهی روی آن نگرفته باید تدبیری اندیشید.

دیار زاگرس

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد