سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36319
|
12:33 - 1398/03/01
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان:

مقاومت تنها راه پیروزی است/ لزوم تقویت راه های مقابله با جنگ فرهنگی

مقاومت تنها راه پیروزی است/ لزوم تقویت راه های مقابله با جنگ فرهنگی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گفت: جمهوری اسلامی تمدنی را بنا نهاد که قدرت‌های دنیا مجبورند در برابر اقتدار ما سر تعظیم فرود آورند.

به گزارشايلام بيدار، حجت‌الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در همایش بزرگداشت سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: شرایطی که امروز کشور دارد بازمان آزادسازی خرمشهر به‌هیچ‌وجه قابل‌مقایسه نیست.

وی، تصریح کرد: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا زمان آزادسازی خرمشهر، در دنیا ما را به رسمیت نمی‌شناختند و حداقل ابزار موردنیاز در جنگ که باید با دشمن مقابله می‌کردیم، در اختیار نداشتیم و شهدای عزیز 8 سال دفاع مقدس با تن در مقابل تانک مقاومت و ایستادگی می‌کردند.

امام‌جمعه ایلام، بیان کرد: برای نان خوردن و گندم وابسته به خارج از کشور بودیم، تأمین نیازهای مردم کار سختی بود، برای تأمین سیم‌خاردار به‌عنوان ابزاری که در جنگ مورداستفاده قرار می‌گرفت مشکل داشتیم، اما در آن شرایط خدا با ما بود.

حجت‌الاسلام کریمی تبار، گفت: در عملیات بیت‌المقدس قریب به 19 اسیر عراقی گرفتیم، کار، کار خدا بود، بعد از آزادسازی خرمشهر جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شد و کم‌کم در جهان موردتوجه قرار گفت، تجربه نظامی ما در ابتدای جنگ تجربه اندکی بود اما با رشادت و ایستادگی مردم بر دشمن غلبه کردیم.

وی، تصریح کرد: الآن در شرایطی هستیم که دنیا چشم به جمهوری اسلامی انداخته است، جمهوری اسلامی تمدنی را بنا نهاد که تمام تمدن‌های دنیا را به چالش می‌کشاند و قدرت‌های دنیا مجبورند در برابر اقتدار ما سر تعظیم فرود آورند.

امام‌جمعه ایلام، افزود: گذشت آن زمانی که اگر آمریکا اراده می‌کرد حکومتی ساقط شود باید ساقط می‌شد، امروز ما کشوری هستیم که ازلحاظ گسترش جغرافیایی دارای همسایه زیادی بوده و سومین کشور جهان به لحاظ تعدد همسایگان هستیم، هر چه که بخواهیم می‌توانیم وارد و یا صادر کنیم و برای ما مقدور است و مشکلی نداریم.

حجت‌الاسلام کریمی تبار، بابیان اینکه امروز جنگ رویکرد دیگری به خود گرفته و دشمنان در عرصه فرهنگی ناجوانمردانه برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده‌اند، گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی، آن ایمانی که فاتحان میمک و خرمشهر را به پیروزی رساند را نشانه گرفته است و امروز می‌خواهند القای شبهه کنند و تبعیت از رهبری، ولایت‌پذیری و ایمان مردم را دچار خدشه کنند.

وی، خاطرنشان کرد: ماه رمضان و روزه‌داری فرصت مناسبی است که این ایمان را در خود تقویت کنیم و از خدا بخواهیم که ما را کمک کند که رهرو واقعی و پاسدار خون شهدای عزیزمان باشیم و مقاومت و ایستادگی تنها راه پیروزی است.

 

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب