سرویس: استان ایلام
کد خبر: 36234
|
08:31 - 1398/02/24
نسخه چاپی

گزارش؛

تعطیلی کارخانه نورد ایوان/ 100جوان ایوانی بیکار شدند

تعطیلی کارخانه نورد ایوان/ 100جوان ایوانی بیکار شدند
با تعطیل شدن کارخانه نورد ایوان یکصد نفر از جوانان شهرستان ایوان بیکار شدند.

به گزارشايلام بيدار، شهرک صنعتی ایوان یکی از شهرکهای صنعتی استان ایلام است که با داشتن مراکز تولیدی در زمینه های مختلف فعالیت می کند و زمینه اشتغالزایی افراد زیادی را فراهم کرده است.

یکی از مراکز صنعتی این شهرک کارخانه نورد است که طی سالهای گذشته در سطح شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد و زمینه اشتغالزایی بیش از یکصد نفراز جوانان شهرستان ایوان را فراهم کرد.

اما متاسفانه نزدیک به دوماه است که این مرکز تولیدی تعطیل شده است که  این امر گلایه کارگران را فراهم آورده است .

باپیگیری های خبرنگار پایگاه خبری جویزر داشته است کارگران این کارخانه  به اداره کار شهرستان معرفی شده اند اما متاسفانه تاکنون مبلغی را دریافت نکرده اند.

همانطور که می دانید کارگران این مجموعه ازطریق کار در این واحد تولیدی مایحتاج زندگی خود را تامین می کردند اما با تعطیلی این واحد صنعتی مشکلات زندگیشان چندین برابر شده است.

اختلاف شرکا عامل تعطیلی کارخانه

"آقا بابایی"؛ رییس اداره صنعت،معدن ؛و تجارت شهرستان ایوان در گفتگو با خبر نگار ما اظهار کرد : این کارخانه بعد از تعطیلات نوروز رسما تعطیل شده است و هیچ گونه فعالیتی نداشته است.

بابایی اظهار کرد : کارخانه نورد شهرستان ایوان از مراکز بزرگ تولیدی در سطح شهرستان ایوان است که علاوه بر نیاز شهرستان نیازاستانهای همجوار را نیز تامین می کرد.

بابایی با اشاره به دلیل تعطیلی این واحد تولیدی بیان کرد : اختلافات شرکا زمینه تعطیلی کارخانه را فراهم کرده است که پیگیری های حقوقی آن توسط نماینده این نهاد در حال انجام است.

وی تصریح کرد : امیدواریم هرچه سریعتر مشکلات پیش آمده را رفع نماییم.

جویزر

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب