سرویس: استان ایلام
کد خبر: 35248
|
00:17 - 1397/11/04
نسخه چاپی

در ایلام صورت می گیرد؛

آغاز اکران فیلم های جشنواره‌ فجر از 12 بهمن

آغاز اکران فیلم های جشنواره‌ فجر از 12 بهمن
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از آغاز اکران فیلم های جشنواره‌ فجر از 12 بهمن در ایلام خبر داد.

به گزارشايلام بيدار، "عبدالحسین رحمتی"، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام با اعلام این خبر گفت: فیلم های جشنواره بین‌المللی فجر به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی کشور، امسال نیز در سینما فرهنگ ایلام از 12 بهمن ماه اکران می شوند.

این مسئول اظهار کرد: امسال این برنامه در مراکز استان‌ها از 12 تا 18 بهمن ماه انجام و در مجموع 14 فیلم در این سینما اکران خواهد شد. 

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته هر روز فیلم ها در سه سانس در سینما فرهنگ شهر ایلام برای عموم مردم اکران می شود. 
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد فضای اکران فیلم‌ های فاخر تولید ملی در استان ها و بهره ‌مندی اقشار مختلف و علاقمندان به حوزه فیلم و ایجاد فضای سینمایی عنوان کرد. 
رحمتی یادآور شد: با توجه به تخریب سینما قدس ایلام، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سالن نمایش مجتمع فرهنگی هنری را به سینما تبدیل کرده و از شهریور سال 1394 تاکنون روزانه بصورت مستمر فیلم های سینمایی روز ایران در این مکان اکران عمومی شده و شمار زیادی از مردم به تماشای این فیلم ها می نشینند. 
فیلم های راه یافته به جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال از روز 12 بهمن همزمان با تهران در بسیاری از مراکز استان های کشور نیز اکران می شوند. 

ایرنا

انتهای پیام/س

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب