سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17179
|
07:00 - 1394/08/09
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

گروههای جهادی بسیج منازل مردم را پاکسازی می کنند

گروههای جهادی بسیج منازل مردم را پاکسازی می کنند
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:بنا به درخواست مردم و استقبال مجموعه سپاه و بسیج،پنج گروه جهادی از امروز وظیفه خواهند داشت تا در پاکسازی منازل و مغازه های مردم شهر ایلام به آنان کمک نمایند.

سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعیایلام بیدارگفت:متاسفانه بسیاری از منازل مردم شهر ایلام بر اثر بارندگی روزهای گذشته دچار خسارت شده است.

وی اظهار کرد:ورود گل و لای و نیز عدم دسترسی مردم به امکانات،مشکلات بسیاری برای آنان به وجود آورده است.

شاکرمی افزود:در برخی از مناطق شهری وسایل سنگین توان ورود به کوچه ها را ندارند و عملا زندگی مردم بخصوص منطقه بانبرز مختل شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد:بنا به درخواست مردم و استقبال مجموعه سپاه و بسیج،پنج گروه جهادی از امروز وظیفه خواهند داشت تا در پاکسازی منازل و مغازه های مردم شهر ایلام به آنان کمک نمایند.

وی اضافه کرد:سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در در 72 ساعت گذشته و با آغاز بارش ها،گردان های امام حسین(ع) و امام علی(ع) را به صورت آماده باش در آورده و در خدمت مردم حادثه دیده بوده است.

شاکرمی تاکید کرد:دیروز نیز گروههای جهادی بسیج،کار پاکسازی خیابان های شهر ایلام را بر عهده گرفت و میدان دفاع مقدس،چهار راه پیام نور و چهاراه فرهنگیان را پاکسازی کرد تا رفت و آمد به راحتی صورت بگیرد.

بر اثر وقوع سیل پنجشنبه هفته گذشته در شهر ایلام سه نفر کشته و خسارت های زیادی به تاسیسات زیربنایی و زیر ساختی، منازل مسکونی و واحدهای تجاری، خودروهای ضخصی و معابر عمومی وارد شده است

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب