سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17156
|
23:16 - 1394/08/07
نسخه چاپی

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) خبر داد/

امداد رسانی بسیجیان به مردم منطقه "بانبرز" ایلام

امداد رسانی بسیجیان به مردم منطقه "بانبرز" ایلام
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:یکی از مناطقی که در سطح شهر ایلام دچار خسارات زیادی شد،منطقه"بانبرز" بوده که بسیجیان به همراه گروههای مردمی در حال امداد رسانی به این منطقه هستند.

سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ایلام بیدار با اشاره به آمادگی گردان های امام علی(ع) و امام حسین(ع) به حادثه دیدگان سیل استان ایلام گفت:با وقوع بارش های شدید در استان ایلام کلیه گردان های امام علی(ع) و امام حسین(ع) به صورت آماده باش در آمده اند.

وی اظهار کرد:در سطح شهرستان های استان ایلام نیز کلیه بسیجیان آمادگی امداد رسانی به حادثه دیدگان را دارند.

شاکرمی ادامه داد:یکی از مناطقی که در سطح شهر ایلام دچار خسارات زیادی شد،منطقه"بانبرز" بوده که بسیجیان به همراه گروههای مردمی در حال امداد رسانی به این منطقه هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) تاکید کرد:بسیج سازندگی استان ایلام به همراه ستاد بحران،کار توزیع اقلام خوراکی از قبیل نان و آب را برعهده گرفته و هم اکنون نیز در حال انجام وظیفه و خدمت رسانی هستند.

 وی عنوان کرد:بسیجیان با وجود تمام در خدمت مردم هستند و به عنوان نمونه شاهد هستیم که یکی از بسیجیان با نام"جواد تام"تمامی امکانات شخصی خود از قبیل لودر را برای امداد رسانی آماده کرده اند.

شاکرمی گفت:در شهرستان سیروان نیز کار توزیع نان در فردا(جمعه) توسط بسیج سازندگی در مناطق آسیب دیده صورت خواهد گرفت.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب