سرویس: استان ایلام
کد خبر: 17155
|
16:31 - 1394/08/07
نسخه چاپی

معاون عمرانی استانداری ایلام:

قطعی آب در شهر ایلام تا پنج روز آینده ادامه خواهد داشت

قطعی آب در شهر ایلام تا پنج روز آینده ادامه خواهد داشت
معاون عمرانی استانداری ایلام گفت:50 درصد از مناطق شهری ایلام دچار قطعی آب هستند و با توجه به تخریب 100 درصدی چشمه های تامین کننده آب ایلام،این قطعی تا پنج روز آینده هم ادامه خواهد داشت.

شاپور پولادی معاون عمرانی استانداری ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعیایلام بیدارگفت:  وقوع سیل چهره ایلام را دگرگون کرده و تمام اعضای مدیریت بحران استان ایلام بسیج شده تا بتوانند مشکلات به وجود آمده را مرتفع کنند.

وی اظهار کرد:40درصد به منازل مسکونی و تاسیسات شهری خسارت وارد شده است و بخشی از ساختمان‌های دولتی نیز دچار حادثه شده‌اند.

پولادی افزود:50 درصد از مناطق شهری ایلام دچار قطعی آب هستند و با توجه به تخریب 100 درصدی چشمه های تامین کننده آب ایلام،این قطعی تا پنج روز آینده هم ادامه خواهد داشت.

معاون عمرانی استانداری ایلام تاکید کرد:از ستاد بحران کشور و استانهای همجوار درخواست کمک شده و تانکرهای آب رسان به استان اعزام شده اند.

وی عنوان کرد:برای تامین آب شرب مردم،آب معدنی در ساعات آینده ما بین مردم شهر ایلام توزیع خواهد شد.

پولادی تصریح کرد:از مردم شهر ایلام می خواهیم تا با مسئولان و امداد رسانان همکاری داشته باشند و برای مرتفع شدن مشکلات صبر داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری ایلام  تصریح کرد: امیدوارم شرایط جوی در استان بهبود یابد تا بتوانیم به مردم ارائه خدمات داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ش

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

تازه ترین مطالب