سرویس: استان ایلام
کد خبر: 1216
|
12:55 - 1391/10/30
نسخه چاپی

امام جمعه ایلام:

بهترین راهکار در مقابله با جنگ نرم دشمنان بهره گیری از مفاهیم قرآنی است

 بهترین راهکار در مقابله با جنگ نرم دشمنان بهره گیری از مفاهیم قرآنی است
امام جمعه ایلام گفت: بهترین راهکار در مقابله با جنگ نرم دشمنان بهره گیری از مفاهیم قرآنی است.

به گزارش ایلام فردا،حجت الاسلام والمسلمین لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  در دیدار با اعضای ستاد برگزاری نخستین جشنواره ملی نقاشی آیات قرآنی با عنوان شفق در ایلام افزود: پیش از انقلاب اسلامی قرآن در جامعه مهجور بود اما به برکت نظام اسلامی اکنون این کتاب الهی در بطن جامعه حضور داشته و فرهنگ قرآنی بر آن حاکم است.


وی ادامه داد: تلاش برای احیای بیش از پیش فرهنگ قرآنی در جامعه ارزشمند ترین کار و بهترین خدمت به قرآن کریم است.

وی اضافه کرد: قرآن کتاب هدایت و تعلیم و تربیت برای بشر است و چنانچه بتوانیم معارف و محتوای این کتاب الهی را بین مردم جامعه بویژه نسل جوان ترویج دهیم خدمتی معنوی و ارزشمند خواهیم داشت.

امام جمعه ایلام با اشاره به تلاش دشمنان در جنگ نرم برای برای تاثیرگذاری در افکار و اندیشه جوانان ایران، بهترین راهکار در مقابله با این توطئه ها را بهره گیری از مفاهیم قرآنی در جامعه دانست.

وی بیان کرد: استفاده از ابزار هنر در انعکاس محتوای آیات قرآن به عموم جامعه کاری بزرگ و در پیشگاه خداوند از اجر فراوان برخوردار است.

امام جمعه ایلام برگزاری جشنواره ملی نقاشی آیات قرآن در این استان را کاری عبادی، فرهنگی و سیاسی و خدمتی بزرگ به قرآن کریم به عنوان میراث بزرگ حضرت رسول اکرم(ص) بین مسلمانان دانست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد