سرویس: استان ایلام
کد خبر: 1165
|
13:13 - 1391/10/26
نسخه چاپی

دانشگاه آزاد ایلام در 52 رشته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

دانشگاه آزاد ایلام در 52 رشته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد ایلام گفت: دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی و در مجموع در 52 رشته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

 

به گزارش ایلام فردا،سید جلال دهقان اظهار داشت: این واحد دانشگاهی برای نخستین بار بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و نیزکاردانی پیوسته و ناپیوسته در رشته‌های مختلف فنی مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی ثبت‌نام می‌کند.

وی ادامه داد: ثبت نام بدون آزمون این دوره که برای بهمن ماه امسال انجام می‌گیرد شامل 22 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 15 رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته و 15 رشته در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته است.

این مسئول اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در مقطع کارشناسی با ارائه مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام قدیم و برای کاردانی پیوسته نیز مدرک دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانش و کاردانی ناپیوسته مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم نظام قدیم جهت ثبت‌نام ارائه کرده و با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

دهقان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام به نشانی www.ilam-iau.ac.ir مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد ایلام گفت: دانشگاه آزاد واحد ایلام نیز آماده ارائه خدمات آموزشی و نام‌نویسی به افراد واجد شرایط است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد ایلام دارای تجهیزات و امکانات رفاهی و آموزشی ویژه‌ای است که در اختیار پذیرفته‌شدگان قرار خواهد داد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد