به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «ایلام بیدار»، همزمان با روز عاشورای حسینی، میدان آیینی ۲۲ بهمن شهر ایلام به میعادگاه عاشقان اهلبیت(ع) تبدیل شد. دستههای عزاداری از نقاط مختلف شهر با حضور در این میدان، در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش به سینهزنی و نوحهخوانی پرداختند.
حضور گسترده اقشار مختلف مردم، از پیر و جوان گرفته تا زنان و کودکان، فضای میدان را آکنده از شور و شعور حسینی کرده بود. نوای «یا حسین(ع)» و «یا ابوالفضل(ع)» در سراسر میدان طنینانداز شد و عزاداران با برگزاری آیینهای سنتی، ارادت خود را به مکتب عاشورا نشان دادند.
