به گزارشايلام بيدار،"سعید طاهری "؛رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان مهران گفت:بر اساستبصره ۱ ماده ۵۵ قانونحفاظتو بهره برداری از جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور وظیفهحفاظتو حراست از اراضی ملی و عمومی به عهدهادارات منابعطبیعی است.
وی گفت: در این راستا در پنج ماهه نخست سال ۹۹، ۲۸ پرونده تخریب و تصرف اراضی ملی که توسط سودجویان مورد تصرف در شهرستانمهرانقرار گرفته بود در مراجع قضایی تشکیل شده است.
طاهری بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۷ هکتار از آن اراضی، خلع ید و از تصرف متجاوزین خارج شده است.
وی در ادامه با بیان این مطلب که اراضی ملی متعلق به عموم مردم است و وظیفهحفاظتو حراست از آنها نیز به عهده تمام افراد جامعه است، از مردم خواست که مشاهده هر گونه تخریب و تصرف غیر مجاز را از طریق سامانه۱۵۰۴به این اداره گزارش دهند.
انتههای پیام/الف
